divendres, 13 de juliol del 2012

DE BOTIGUES PER GRACIA

Avui he dedicat una part de la tarda a anar a conèixer dues botigues especials del barri de Gràcia. Les dues botigues les he conegut a travès de blogs de scraperes. Vull donar les gràcies a totes les scraperes que comparteixen els seus descobriments en els blogs. A vegades aquest simple gest ajuda a altres com jo a descobrir llocs o webs o llibres que ens poden ser útils o simplement que ens fan passar una bona estona (i amb els temps que corren ho necessitem) com ens ha succeit avui a la meva amiga Marta i a mi.
Ja no m'enrotllo més i poso el nom de les botigues. Una és "Les carnets d'Audrey" (descoberta gràcies a "Bocins de paper, màgia i colors") al carrer Pere Serafí. És una botiga d'un gust exquisit. La seva propietària és una noia encantadora i fa unes coses xulísimes. És difícil d'explicar tot el que conté. Per això crec que val més anar-hi i veure. Jo he comprat unes xapetes per decorar alguna llibreta o algun album.
L'altra no és menys interessant, encara que molt diferent. Es tracta de "VerdeMandarina" (descoberta a través de "Scrap & my favourite things") al carrer Sant Cristòfol, molt a prop de l'anterior). Aquí podeu trobar unes tasses, safates, platets... molt especials i altres objectes realment molt bufons, a més de washi-tapes molt xules i molt bé de preu. No m'he pogut resistir i he acabat comprant algunes. Tota la botiga té una decoració molt agradable.
Tot plegat, hem passat una molt bona tarda i de ben segur tornarem a visitar-les. Un altre cop vull donar les gràcies a les scraperes que comparteixen els seus descobriments. Gràcies Montse. Gràcies Maria.

1 comentari:

  1. Gràcies a tu per passejar-te pel meu bloc i per comentar-hi. M'alegra que t'hagi agradat la botiga, sempre és fantàstic descobrir aquests racons... Un petonet

    ResponElimina