dimarts, 18 de setembre del 2012

ORGANITZACIÓ 1 - ELS PAPERS

Abans de les vacances us vaig comentar que volia ensenyar com tenia organitzades totes les meves coses de scrap ara que havia posat una mica d'ordre. Bé, últimament he fet moltes compres i torna a estar tot una mica desordenat, però he fet algunes fotos i us ensenyaré més o menys com m'organitzo.

Primer de tot, el més important... els papers.

A Muji vaig trobar uns arxivadors que tenen una mida perfecta i que a més a més són rígids perque el problema que em trobava amb els específics de papers de scrap és que s'han de muntar i si estan molt carregats (com era el cas dels meus) a l'agafar-los se m'obrien per baix. El de l'extrem esquerre és d'aquests últims i allà tinc els papers d'ocasions especials: Nadal, Halloween, Sant Jordi... La resta estan ordenats per marques (per ordre alfabètic)  i dintre de les marques per col.leccions. I per últim tinc els bàsics i les cartolines texturitzades. Com veieu sóc bastant quadriculada (que no vol dir molt ordenada).

Demà més.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada