divendres, 30 de novembre del 2012

TARGETA I REGAL D'ANIVERSARI

Ahir era l'aniversari de la meva amiga Marta i com a bona scrapera li havia de fer un regal de scrapera cap a scrapera. Primer li vaig fer una targeta en el seu color favorit. També és el meu, així que va ser un plaer poder treballar en aquests tons. És aquesta:


I l'interior: 


El regal consistia en vàries coses relacionades amb el scrap. Però la presentació havia de ser scrapera. Per tant, vaig buscar una capsa mona (no tenia temps de fer-ne una). 


Però faltava alguna cosa més i vaig decidir fer-li un doble fons a la caixa, amb una tapeta que a l'aixecar-la deixava veure el que hi havia a sota.


El títol em va venir pensant en les coses que tens guardades perque les pots necessitar en qualsevol moment. I aquí hi havia una pila de "xuxes" de scrap:

 



Hi havia una mica de tot: figures troquelades, figures de fusta, metall i feltre, picarols, agulles petitones de colors, llaços, brads, imatges estampades i pintades..., o sigui una mica de tot el que pot tenir un bon fons d'armari.

A sobre de la tapa anava un tag (vaig fer la foto abans d'enganxar-lo i per això no es veu) amb una frase d'Andy Warhol que em va semblar ideal per comunicar el procès de creació:
"L'art és el que deixes sortir".

Això ha sigut un parèntesi entre el maremagnum de treballs nadalencs en el que estic ficada i que ja us aniré ensenyant poc a poc.

1 comentari:

  1. Soc l'afortunada que he rebut la capseta...i he de dir-vos ...QUE EM VA ENCANTAR... Tot molt screparu....per el FONS D'ARMARI... em va arribar directe al cor.
    Moltes Gràcies Rosa!
    Marta (Flon)

    ResponElimina