dimecres, 20 de febrer del 2013

TARGETA D'ANIVERSARI

Fa molts dies que no publico però això no vol dir que no hagi fet res. Avui us ensenyaré una targeta d'aniversari que em van encarregar només amb dues premises. Era per una persona a la que li agraden molt els colors i havia d'haver lloc per a que signèssin 7 parelles. Aquest és el resultat:


Ara la part interior:


Com podeu veure, hi ha 7 banderoles per a que puguin posar el nom les 7 parelles. Us haig de dir que la targeta és gran. Fa 20x15 un cop tancada.
 

4 comentaris:

  1. Ja enyorava les teves entrades!! :) M'encanta com t'ha quedat!!! ja saps que estic enamorada del craft :) i els globus són una monada!!! Un petonàs

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gràcies. Sí, ja saps que gaire bé sempre agafo el craft de base. Petons

      Elimina
  2. M'agrada molt, és alegre molt alegre.

    Petonets,

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies Raquel. La veritat és que a mi m'agrada molt fer coses amb molt color. Per això també m'agraden molt els teus treballs.

      Elimina