diumenge, 7 d’abril del 2013

UNA NOVA LLIBRETA

I  una altra llibreta més... Aquesta és un encàrrec per regalar a una persona que es jubila. Fa dies que l'havia de fer però, com sempre, l'he fet a última hora, anant-me a dormir a les tantes. De totes maneres a mi m'encanta treballar a la nit, quan tothom dorm i res em desconcentra. El problema és llevar-se a l'endemà. Bé, em deixo d'explicar-vos la meva vida i us l'ensenyo:


Les lletres estan troquelades amb l'alfabet Arthur de Toga i enganxades sobre fulles d'un llibre vell trencades.


A més de tintar les vores amb Tinta Distress i posar-li una goma per a que quedi ben tancada, a dins he fet unes butxaques:







Ja sé que la goma l'havia d'haver col.locat abans de fer la butxaca per que no es veièssin els eyelets però em vaig adonar tard (tingueu condescendència, era molt tard) i em va semblar que intentar tapar-ho encara quedaria pitjor. O sigui que vaig decidir deixar-ho tal qual. Ja sé sap que els productes fets artesanalment tenen aquestes coses.

Com era un regal mereixia un embolcall adient, però l'havia de deixar obert perque volen posar dedicatòries a la primera pàgina. Així que l'he posat en un sobre de paper craft que es pot obrir i tancar i he decorat la part de davant.



El disseny està inspirat en un que va fer la Montse i que ja vau veure aquí, però adaptant-lo a les meves circumstàncies: washi-tape, una blonda, una flor feta amb dues flors troquelades amb una troqueladora d'eksuccess que m'encanta i entrellaçades i amb un botó al mig. 
Espero que li agradi a la persona a la que va destinada.



5 comentaris:

  1. La llibreta es molt bonica.... m'agraden molt els papers.... i el sobre es preciós.... per el tema de la goma... a mi també m'ha passat... i no una... moltes vegades i molt cops caic en el mateix error... serà perquè també soc del "Club dels Mussols" que dic jo... i despres es quan bé.... "ostres!!! ja es hora?? quina son..."

    Petons...

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies Sara. A mi tampoc és la primera vegada que em passa. I no n'aprenc! Una abraçada.

      Elimina
  2. El sobre es una monada.... I la llibreta molt orinial!
    Marta

    ResponElimina
  3. Uis! se m'havia passat aquesta entrada... jo també he estat una mica despistada aquests dies. La llibreta t'ha quedat fantàstica (ja saps que a mi també m'agraden molt les llibretes!), com diu la Sara els papers són molt xulos! i tranquil·la a mi també em passen aquestes coses :). Petonets

    ResponElimina