dimarts, 7 de maig del 2013

LLIBRETES DE VIATGE

Seguint amb els treballs del cap de setmana us ensenyo dues llibretes de viatge molt semblants, però es diferencien en el sistema per mantenir-les tancades.

La primera amb goma com tantes altres que he fet:


La segona amb un sistema de cordillet enrotllat en un brad:


La part de darrera i la butxaca interior és igual en els dos casos:








Aquest paper de maletes m'encanta. És de la marca Stamperia i el vaig comprar divendres passat a Raima a preu d'or (no sé per què tenen els papers tan cars).

3 comentaris:

  1. Les dues llibretes son fantàstiques.... i els papers son una cucada...
    Petons...

    ResponElimina
  2. M.has d.ensenyar a fer les tanques amb el brad....el paper de maletes es brutal!!!!.
    Marta

    ResponElimina
  3. Moltes gràcies a les dues i ja veig que compreneu perque em vaig enamorar d'aquest paper encara que fos a preu d'or. De fet, vaig comprar tres fulls. L'altra cara és també molt xula, com un mapa antic. Petons

    ResponElimina