dijous, 19 de setembre del 2013

TROBADA SCRAPERA A BADALONA

El diumenge ja us vaig dir que havia anat a la Trobada Scrapera que s'havia celebrat a Badalona organitzada per Fil, paper i sucre però estava molt cansada i no vaig explicar res més. Encara que la Raquel ja ho ha explicat ( i molt bé) al seu blog, vull explicar jo també la meva versió.
La Marta i jo vam quedar d'hora i vam anar a esmorzar per agafar forces abans d'anar cap a Can Boter on ens havíem de trobar. Quan vam arribar ens vam trobar totes les taules preparades i guarnides en plantetes. Després de la benvinguda ens vam posar amb el taller de la Raquel, un album preciós. Ja sabeu que el Mix Media no és lo meu però us haig de dir que m'ho vaig passar pipa fent-lo. I la Raquel, un veritable encant i amb una energia que t'encomana. Estàvem tan entusiasmades que ens van tenir que parar per dinar. 
I això que el dinar valia la pena (gràcies Ricard i Anna), tot un seguit de esquisiteses per acabar amb uns pastissos deliciosos.
Després de dinar vam continuar treballant per acabar l'album de la Raquel i començar amb el de la Marisa, un album per penjar. La Marisa té un estil totalment diferent al meu, però és tan delicada i té tanta tècnica que dona gust treballar amb ella. A més a mi em dona una sensació de tendresa meravellosa.
I encara vam tenir temps de berenar (fruita, dolços i unes xocolates increïbles) i d'uns sortejos. A mi no em va tocar res però igualment hi havia regalets per totes gràcies a Can Boter i Blokum.

En resum, un dia rodó i de desconnexió total. Les companyes de taller (a les que no coneixia) eren de lo més divertides i va ser un plaer compartir el dia amb elles. Els organitzadors eren un encant. El lloc molt agradable. I de les talleristes, qué us haig de dir? Doncs, que em moro de ganes de tornar a repetir l'experiència.

No vaig fer fotos perque em vaig deixar la càmera però si voleu podeu veure les que ha penjat la Raquel en el seu blog. Jo lo que sí us puc ensenyar, encara que inacabats,  són els meus treballs d'aquell dia.

Del taller de la Raquel:





I el de la Marisa:


Quan els acabi, prometo ensenyar el resultat.

I només en queda donar les gràcies a totes (i a en Ricard) per ajudar  a que aquest dia fos especial.

4 comentaris:

  1. Mira, avui soc la primera en fer el comentari jijiji... Va ser un dia de subidon.. Jo m''ho vaig passar teta!!!!!... Jo ensenyare els trebals el dia que decideixi en ferm posar alguna cosa al blog (jajajaja). Marta

    ResponElimina
  2. Què guaiiiiiii! semblen preciosos els àlbums. M'encanta com queda el cartró a la portada!! Segur que vau gaudir molt!! Un petonàs

    ResponElimina
  3. Oooh quina crònica més maca !!! I no saps com me n'alegro de que haguèssiu vingut !!! Moooltes gràcies per tot, i jo penso el mateix de la Marisa ;-)

    Petonets,

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies a vosaltres per un dia tan especial. Petons

      Elimina