divendres, 29 de novembre del 2013

CUMPLE I CREATIVA

Avui ha sigut un dia molt intens. Al matí he treballat però al migdia he quedat amb la meva amiga Marta que avui fa anys i hem anat a dinar juntes i a passar la tarda a Creativa. Lo de Creativa ja us ho explicaré en un altre moment i us ensenyaré tot el que he comprat. Però ara us ensenyaré algunes coses que he fet per la Marta.


I que hi havia a dins? Doncs, tranquil.les, que ara us ho ensenyo. 
En el sobre petit com us podeu imaginar hi havia una targeta.


I en el paquet gros hi havia una carpeta que vaig trobar a Abacus per guardar els papers de scrap. Aquesta era la carpeta tal com la vaig comprar:


i aquesta després de passar per les meves mans:


Com és una carpeta per guardar papers de scrap la mida és una mica més gran que la dels papers scrap i calia trobar un paper que fos més gran. Llavors vaig recordar que l'estiu passat havia comprat aquests papers gravats a Raima en varis colors i, naturalment, per la Marta vaig escollir el lila.

A dins de la carpeta hi havia altres dos regals: un llibret per aprendre a dibuixar cares i una col.lecció de papers que es diu Barcelona i que és tota de rajoles hidràuliques típiques de Barcelona. Us semblarà un tema poc usual però és que a la Marta és un tema que li encanta i quan vaig veure aquests papers vaig pensar de seguida que havien de ser per ella. Em sembla que a la Marta li han agradat molts els regals i jo he quedat molt satisfeta.

I lo de Creativa ja us ho explicaré en un altre moment perque ara estic rebentada i demà repetim. Al matí a treballar i a la tarda a Creativa amb la Marta i les nostres respectives filles. Però ja us explicaré.

4 comentaris:

  1. Wuaaaalaaaa quina entrada mes molona!!!! Doncs si el regal em va encantar..la targeta, la carpeta, el llibre ...i els papers que fa anys que busco. Gracies Rosa perque vas fer pleno. .. Amb amigues que et coneixen tant be es impossible que no encertessis... Gracies de nou. Marta

    ResponElimina
  2. Tens idees molt maques i senzilles. Genial x aquells q som novatillos en el scrap!! Gràcies x compartir!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Uff! D'això fa tant de temps! Però el que és cert és que moltes vegades no cal posar moltes coses per tenir un resultat ben bonic. El "menos es más" de l'estil "clean and simple" és una veritat com un temple. Gràcies a tu per passar-te per aquí i deixar el teu comentari. Petons

      Elimina