dimecres, 19 de febrer del 2014

DIARI CREATIU 5

Avui us ensenyo el diari de la primera setmana del febrer. Us haig de dir que els temes que donen per aquest mes no m'agraden gaire i que molts dies he variat considerablement el contingut, remetent-me "lleugerament" al que estava previst però el diari és meu i ho interpreto com em sembla. Aquest diari me'l vaig plantejar com una forma de fer un exercici cada dia. En realitat no és així perque em poso quan puc, tant passen tres o quatre dies que no faig res com en una tarda faig dos o tres pàgines. Però, per mi, l'important és anar fent i provant coses noves. I el tema és una excusa com una altra.

Bé, no m'enrotllo més i us ho ensenyo:

Dia 1
Una persona a la que estimes i qualitats que té.


Per començar ja m'he saltat una norma i he posat dues persones, els meus fills.


Dia 2
Parella romàntica de ficció favorita. Doncs... ells:


Dia 3
Un cor creat amb trossos de paper.


Els meus trossos són cors troquelats de diferentes formes i mides.

Dia 4
La millor cita. Aquí he fet una interpretació totalment lliure.


Aquí vaig tenir alguns problemes amb les purpurines. Es nota que no són una de les meves coses preferides i habituals. El signe d'admiració no estava del tot sec i se'm va enganxar amb la pàgina anterior. Ara està retocat. A més també vaig posar unes gotes de purpurines en tons pastel (del Tiger) però gaire bé no s'aprecien.

Dia 5
Cançó d'amor preferida. No podia ser una altra.


Dia 6
Un llistat de les persones que t'estimen. Jo les he posat per grups.


Dia 7
El primer petó.


I fins aquí el rotllo d'avui. La setmana que ve us amenaço amb més.

4 comentaris:

  1. Uis, uis... que ens amenaces!!! :), cap problema!!! encantades de veure l'evolució d'aquest diari tan personal i especial. Ara entenc el que em deies de la febre dels cors!!! una setmana molt dedicada a l'amor, eh? M'encanta el cor fet de cors petits i la pàgina del primer petó és tan dolça!! Petonts

    ResponElimina
    Respostes
    1. Doncs, prepara't perque venen més. Acabarem de cors fins al capdamunt. No saps l'estona que em vaig passar troquelant cors de diferents papers i combinant-los després perque destaquèssin uns al costat dels altres... Gràcies pels ànims per continuar.

      Elimina
  2. Si, si has de continuar... Perque el treball que estas fent es brutal! Em quedo amb el día 6.... Cors color rosa... Estas desconeguda. Marta

    ResponElimina
    Respostes
    1. Sí, realment desconeguda. Jajaja. Encara acabaré posant llacets rosa xiclet.

      Elimina