dijous, 31 de juliol del 2014

DIARI CREATIU 16

S'acaba el mes de juliol i encara que les meves circumstàncies personals continuen no essent les més òptimes he continuat amb el diari creatiu a estonetes. Us ensenyo algunes pàgines.

Dia 11
Com passa el temps...



Dia 12
"La barca passa, però el riu queda" (Proverbi malaio)


Dia 13
Esperant els fruits.



Dia 14
Per mi, maig sempre ha sigut el mes de les flors.


Dia 15
Aniversari de la Júlia


Dia 16
Seguim en temps de flors


Dia 17
La importància de les paraules


Com podeu veure continuo anant per lliure. Ara tinc poca estona lliure i quan em puc posar faig el que em surt sense seguir cap directriu.

Fins aviat

3 comentaris:

  1. M'alegra veure't per aquí, malgrat que les condicions personals no siguin les adients. M'agrada que et deixis anar i continuïs experimentant amb els fons, Els dels dies 16 i 17 són fantàstics!!! Segur que aquestes estonetes et permeten desconnectar una miqueta de la realitat que sovint ens resulta dura. Un petonàs i molts d'ànims!!

    ResponElimina
  2. A mi també m'alegra veure que tot i tenir menys temps continues fent cosetes. Una abraçada!!!

    ResponElimina
  3. Ole tota la feina que estas fent tot i no tenir el temps ni les condicions !!! I això de deixar-se anar és genial !!!! M'agraden molt i en especial la del proverbi holandes !!!

    Petonets

    ResponElimina