dissabte, 22 de novembre del 2014

MÉS CAIXETES EXPLOSIVES





Ja us vaig dir ahir que tenia més coses per ensenyar. Doncs avui la cosa va de caixetes explosives i prepareu-vos perque la sessió fotogràfica és una mica llarga. Us haig de dir que encara que no es vegin bé els colors, hi ha dues platejades i una daurada. Al final podeu deixar la vostra opinió sobre quina us agrada més.

Caixa 1




Caixa 2






Caixa 3:

 



Caixa 4:





Caixa 5: 
Aquesta encara que no ho sembli és la daurada.






Va, opineu, quina és la que més us agrada? Ja sé que les fotos no són una meravella (sobre això no cal que opineu, jajaja), però us podeu fer una idea aproximada.

4 comentaris:

  1. És molt difícil triar només una, Rosa!. Totes són molt boniques però et faré cas i "em mullaré"!!jajajaja. Em quedo amb l'última!
    Petonets i bon cap de setmana!!!!

    Charo

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies per la "mullada" Charo. Petons i bon cap de setmana per tu també!!

      Elimina
  2. Són totes molt boniques!!! La veritat és que no s’aprecia que siguin daurada i platejada, crec que la que més m’agrada és la 3…:) Petons

    ResponElimina
  3. No pares de produir, eh??? no tinc ni temps de veure totes les entrades,jeje. Jo crec que em quedo amb la 4!!! :), però no li faria un lleig a cap de les altres, jeje. Petonets

    ResponElimina