divendres, 23 d’octubre del 2015

LLIBRETES LONDINENQUES

La meva germana ha marxat avui cap a Londres a passar uns dies amb una amiga. A ella li agrada fer sempre un diari de viatge (és un costum familiar, com podeu veure) i per això vaig fer dues llibretes iguals per a que se les emportéssin. Us adverteixo que les fotos estan fetes a les tantes de la nit perque va ser quan les vaig acabar i les havia d'entregar al matí següent.

I aquí les teniu:




Dintre vaig posar una targeta per poder escriure la llista de l'equipatge:




I a la part del darrera he posat un sobre per guardar entrades, tickets... o el que vulguin.




Tots els segells utilitzats són de Cocoloko, tret del del segell de Londres que és d'Inkadinkado.

Espero que tot els hi vagi molt bé i les omplin de bons records.

2 comentaris:

  1. Ainssss, què tindrà Londres que agrada tant!!!jajaja
    La llibreta molt complerta, segur que l'ompliran de molts records. La xapa de London, és una xapa o és una transferència???...vull saber!jajajaja
    Petonets i bon cap de setmana!!!!

    Charo

    ResponElimina
    Respostes
    1. No és una xapa. És un botó de fusta que ja venia amb l'estampat de Londres i els vaig trobar per casualitat a un bassar de xinos. M'ha anat de perles, Oi que és perfecte per aquesta llibreta? Petons i bon cap de setmana!

      Elimina