dimarts, 17 de novembre del 2015

AGENDA CREATIVA 9

Ja és la novena setmana de la meva agenda creativa! Encara que amb un dia de retràs aquí us la deixo:


I dia a dia:


Segells de Tim Holtz pintats amb llapis de colors.


Simplement un paper decorat i un fragment d'un poema de tardor.


Tinta Distress pel font i lletres i dibuixets amb Neocolors.


Fons amb tinta Distress i una màscara de La Pareja Creativa i una etiqueta de Sra. Granger dissenyada per la Marisa Bernal.


Segell d'Impression Obsession que mereix una menció especial perque M'ENCANTA!!! És un segell de fons gran i super detallat. És una de les meves últimes adquisicions i estic super encantada amb ell.


Simplement un fons fet amb neocolors i unes lletres adhesives.

I fins aquí el post d'avui. Espero ensenyar-vos aviat més targetes de Nadal però no sé si la setmana que ve arribarà l'entrada de l'agenda amb puntualitat perque operen a la meva mare (tranquils, no és res greu) i estaré una mica liada. Però arribarà!

3 comentaris:

  1. Els segells del Tim Holtz i el dels llibres, m'encanten!
    Que tot vagi molt bé amb la teva mare!
    Una abraçada forta!!!

    Charo

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies Charo pels teus desitjos i els teus comentaris. I sí, aquests segells són xulíssims però sobretot el des llibres em té totalment enamorada. Molts petons

      Elimina
  2. És tot molt bonic Rosa! M’ha fet gràcia a ixò del dia negre… :) és ben cert…..
    Que li vagi molt bé a la teva mare…
    Petons

    ResponElimina