dijous, 3 de desembre del 2015

NADAL 2015 - TARGETES 7 I 8

Dues noves targetes de Nadal.

La primera:


Primer he utilitzat una carpeta d'embossing de Sizzix i després l'he donat una mica de color amb tinta distress. A sobre he enganxat amb foam aquest ren que em té enamorada. És un segell de La Pareja Creativa pintat amb retoladors aquarel.lables  i am un toc de retolador de purpurina al nas (que no es veu a la foto).


I per acabar el fum, fum, fum, és un segell de Sweet Momma i alguns lluentons.


I la segona:


Està feta amb un segell d'Artemio pintat amb colors aquarel.lables.


El "bon nadal" és d'un segell de Sweet Momma del mateix set que el fum, fum, fum de l'anterior.

I fins aquí, una altra entrada de targetes. A veure si em dona temps de fer alguns models més. Tranquil.la, Montse, que la teva està pràcticamant llesta. Aquest any sí que arribarà a temps.

4 comentaris:

  1. M'agraden molt totes dues!. El "renito" és una moneria!. El vaig veure a LPC però vaig comprar altres troquels. I la segona amb aquest segell tant maco i el # super xulo!
    Petonets!

    Charo

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies Charo. Jo em vaig enamorar d'aquests "renitos" només veure'ls. Tinc debilitat pels rens. Em semblen tan tendres! I el segell d'Artemio feia anys que el buscava i finalment el vaig trobar a Creativa aquest any. Petonets

      Elimina
  2. Aish! quina monada!!! no sé quina em quedaria, totes són una passada. El segell d'Artemio el vaig tenir a les mans però no em vaig acabar de decidir i ara em penedeixo :(. I el dels renitos me'l vaig regalar pel black friday i ara estic esperant que arribi a casa un dia d'aquests :). Un petonàs

    ResponElimina
    Respostes
    1. Doncs jo feia molt temps que anava darrera d'ell. L'havia vist en una botiga on line francesa feia temps però quan el volia comprar ja no hi era i ara ja no surt al catàleg d'Artemio. Per això quan el vaig veure a Creativa el mes passat no ho vaig dubtar. I el dels renitos va ser un amor a primera vista, Jajaja. Petonets i bon diumenge (i pont, si en tens, jo no)

      Elimina