dijous, 7 de gener del 2016

CANVI DE LOOK

Ja ho heu vist? Sí, amb el nou any ha arribat per fi el canvi de look al meu blog. Després de demanar-ho i demanar-ho, es veu que aquest any els Reis han decidit que he sigut prou bona i m'han portat una nova capçalera pel blog i un nou logo de la mà del meu patge particular Guillem, el meu fill. La veritat és que estic molt contenta amb el resultat. En Guillem ha respectat els meus desitjos: el llapis, les tisores i que predominés el color lila. Ara el tinc treballant en el disseny d'un segell. Espero que això sigui més ràpid. Ja us explicaré.

En fi, moltes gràcies Guillem. Has fet una bona feina. T'estimo molt!!!

I ara, a esperar les vostres opinions...

4 comentaris:

  1. Doncs ja li pots dir al Guillem que m'encanta el teu canvi de look!!!. I vull veure el segell que dius, eh??jajajaja
    Petonets, bon any y bon cap de setmana!!!!

    Charo

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies Charo per la primera visita de l'any. Ja l'he transmés al Guillem la teva felicitació. La veritat és que estic encantada amb la nova capçalera. I no et preocupis que a la que tingui el segell us l'ensenyaré. Tinc que presumir de fill, jajaja! Molts petons i molt bon any!

      Elimina
  2. Aish... que m'he perdut una pila d'entrades!!! Què dir-te? que... m'encantaaaaaaaaaa, m'encanta el lila, m'encanta la tipografia i el logo és una passada!!! un 10 pel creador!!! ja pots estar contenta, això és començar bé l'any!!!! Un petonàs i molt bon any!!!!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies Montse pels teus elogis. En Guillem està encantat amb els teus comentaris. I sí, jo estic encantada amb aquesta nova cara. Petonets i molt bon any!!!

      Elimina