dilluns, 8 de febrer del 2016

AGENDA CREATIVA 21

Avui abandono la temàtica cors (que ja en quedareu fartes!) i torno a la rutina setmanal de l'agenda per ensenyar-vos la de la setmana passada.



Com podeu veure, és un setmana molt acolorida, que no té res a veure amb el meu estat d'ànim. Deu ser per això que em serveix de teràpia?

Bé, aquí teniu el dia a dia:


Fons pintat amb neocolors i uns segells comprats en un bassar xinés. Em sembla que la marca es diu Elesco o Elesgo o alguna cosa semblant. No són de la millor qualitat però per donar-li´s un ús ocasional funcionen prou bé.



Un simple paper decorat del Tiger i una cita.



Dos trossos de paper decorat separats per una tira de cartolina i dos post-it en paper craft. Realment així és la meva vida diària, dividida entre la feina i el scrap.



Només un segell d'Estrelles de colors, que em fa gràcia però que és difícil de col.locar i uns segells d'alfabet de Technique Tuesday.



Dos trossos d'una cinta adhesiva que vaig comprar al Lidl el mateix dijous i un alfabet adhesiu de bassar.



Aquest és el dia de l'agenda que més he treballat. Dos trossos de washi-tape per enmarcar. Fons fet amb un segell d'Infinimentscrap que ja m'heu vist utilitzar moltes vegades (va ser una bona compra!) estampat en diferents colors. Una màscara retallada en cartolina i decorada amb retolador daurat. Les plomes estan fetes estampant un segell de Toga pintat amb retoladors Distress i aigua. Els lluentons estan retallats d'uns cercles brillants comprats també en un bassar xinés.

De fet, moltes vegades em dieu que quina quantitat de material que tinc però moltes vegades utilitzo coses molt baratetes comprades en bassars o al Tiger o al Muy Mucho i botigues similars i que queden resultons. Tot és qüestió de trobar en el moment just allò que necessites. I això no vol dir que no compri també en botigues estrictament de scrap, eh? Aquí val tot!

Demà torno amb més targetes de cors!

Que tingueu una bona setmana!

4 comentaris:

  1. M'encanta!. Què haig de dir del segell de la botifarra, eh??jajajajaja. I l'últim dia de l'agenda és molt xulo!
    Petonets i bona setmana!!!


    Charo

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies Charo però estaràs d'acord amb mi que és un segell "difícil". Era ara o mai. Ara l'hauré de guardar per fer botifarra a algú o alguna. Jajaja. Petonets

      Elimina
  2. Jo també tinc el segell de la botifarra i encara no l'he estrenat però has trobat el lloc adient, jajajaja. Molt maca tota la setmana i la de carnaval espectacular. I síiiiiiii no ens enganyis tens molt material, jajajaja (jo també compro coses a aquestes botigues cada vegada que hi entro!). Petonets

    ResponElimina
    Respostes
    1. Sí. sí, sí, ho confesso, últimament soc addicta als troquels i segells. He passat per diferents addiccions en el món del scrap i aquesta és l'última. Uff! Hi ha alguna associació de scrapaddictes anònims? Allà ens trobariem moltes, eh? Petonets

      Elimina