diumenge, 23 d’octubre del 2016

AGENDA OCTUBRE - 2

Avui vinc amb la segona entrada del mes d'octubre de la meva agenda. La veritat és que últimament estic molt mandrosa scraperament parlant. Això, juntament amb l'astènia de tardor (sí, sí, jo em reia però aquest any ho estic acusant molt), dos refredats pràcticament seguits (l'últim encara l'arrossego), visites a metges (tranquil.les, són rutinàries i jo en tots els casos he anat d'acompanyant) i altres coses, ha fet que pràcticament només hagi fet la pàgina diària de l'agenda i en alguns casos ni això i l'endemà he hagut de fer dues. A veure si carrego piles i em poso a treballar una mica més, que ara tenim Halloween o Castanyada (jo soc més d'aquesta última) i Nadal. A veure si és possible que aquest any no acabi el calendari d'advent el dia abans a les tantes de la matinada (és ja un clàssic, jajaja).

I després de tot aquest rotllo de diumenge us deixo amb les pàgines del 11 al 20 d'aquest mes. A veure que us semblen.











Ja veieu que els temes són variats, però la tardor continua repetint-se. I és que m'encanta aquesta estació i tinc la tira de material sobre el tema. Ho sento però encara veureu més tardor aquest més i el que ve.

Espero tornar aviat amb altres treballs que no siguin només de l'agenda. A veure si agafo embranzida! Fins aviat!

4 comentaris:

  1. A mi la tardor m'agrada molt així que t'agraeixo totes les pàgines que vulguis!!!jajajajaja. La nina de la primera fulla és amor total!. Cuida't i millorat del tot, Rosa!
    Petonets i bona setmana!!!!


    Charo

    ResponElimina
    Respostes
    1. La nina que dius és un segell digital que em va enviar una noia fa temps (sento molt no recordar el seu nom) quan li vaig preguntar per ell perque l'havia vist en una targeta al seu blog. I m'encanta! Jo també sóc una enamorada de la tardor i els seus colors. I espero acabar d'una vegada amb els refredats perque a més entremig he tingut una infecció d'orina i dos herpes labials de campionat. Suposo que estic una mica en baixa forma. Però ara amb el fred (si és que arriba d'una vegada) ja em recuperaré. Gràcies Charo, petons i bona setmana per tu també!

      Elimina
  2. Estaràs mandrosa (jo ja "ni te cuento" no tinc temps per a res... i em fa una peneta abandonar l'scrap i el blog...) però t'han quedat unes pàgines genials!!! cada dia et superes més amb els fons!!! i els segells són una monada, algun dia de veritat m'has de convidar a quedar-me bocabadada davant de la quantitat de segells que tens!!! Em quedo amb la primera pàgina (la nena és una cucada!) i la vermella! té una força impressionant!! Petonets

    ResponElimina
    Respostes
    1. Ja saps que estàs convidada quan vulguis. Fa temps que tinc pensat fer unes entrades al blogde com tinc organitzat tot lo de scrap, inclosos els segells (sí, tinc molts, són la meva debilitat,ho confesso)però això també em fa molta mandra. Respecte a la nena, llegeix la resposta a la Charo. Gràcies per passar-te per aquí i pels teus comentaris. Petonets i a veure si t'animes a fer coses que ja saps que m'encanta veure-les!

      Elimina