dilluns, 1 de desembre del 2014

CALENDARI D'ADVENT

Sembla mentida però ja estem al desembre. I ja se sap que amb el mes de desembre arriben els calendaris d'advent. Ja sabeu que jo els faig a parells perque els meus fills volen cadasqú el seu. Aquest any la base han sigut estrelles.



Només vaig troquelar 96 estrelles, 48 cercles i noséquants nombres! A més encara que vaig agafar el troquel d'estrella més gran que tenia, a l'enganxar dues l'espai que queda dins és bastant reduit i costa una mica encabir les boletes de xocolata. Si ho arribo a saber, només poso monedes que al ser planes hi caben molt millor. Però. com el vaig acabar a les tantes (això ja és un clàssic) no hi havia més opció. De totes maneres han quedat força resultons, no?

Us deixo alguns detalls més:






I ja se sap, amb el calendari comencem tots els preparatius nadalencs, tot i que aquest any vaig una mica endarrerida.

2 comentaris:

  1. Què xula la idea de les estrelles!!! m'encanta!! i quina feinada això de duplicar-ho!!! ja m'imagino la d'hores troquelant... Però segur que els teus fills estan encantats!!! Jo just ara penjo entrada també de calendari d'advent... és el meu primer... Un petonàs

    ResponElimina
  2. El calendari t'ha quedat genial!!!. M'agrada l'idea de "la percha"!!
    Això si, menuda feinada tant troquelar!!jajaja
    Petonets i ja ho he comentat a d'altres blogs: l'any que ve li faig un a la meva nebodeta!!jajaja


    Charo

    ResponElimina