dilluns, 8 de desembre del 2014

DIARI CREATIU 34

Sí, sí, no he abandonat. Continuo amb el diari creatiu fins acabar l'any. El que passa és que entre els preparatius de Nadal i aquest temps que ha fet aquests últims dies que quan me'n recordava de fer fotos estava fosc i mogudes vàries, se m'han anat passant els dies i fa un mes que no us ensenyo res.

Encara falten per mostrar els últims dies d'octubre que són aquests:

Dia 21
"Del passat no es viu, s'aprén"



Dia 22
Esperança



Dia 23
Lletres



Dia 24
Què portaran els vents d'aquesta tardor?



Dia 25
Enganxo els trossos


Dia 26
Cap a la foscor de l'hivern (canvi d'hora)



Dia 27
L'amor sempre es pot repartir



Dia 28
"Si lluites pots perdre, si no lluites estàs perdut"



Dia 29
Esperant el fred



Dia 30
"És perillós aventurar-se però ho és més enrutinar-se"



Dia 31
Castanyes i panellets


I amb aquestes pàgines s'acaba... el quart quadern!

2 comentaris:

  1. Precioses!!! continues jugant molt bé amb els fons i les paraules per aconseguir un milió de sentiments en cada pàgina!!! Jo aquests dies estic desconectada, hauria de penjar el cartell: "Treballant per Nadal" :). Avui espero que surtin les postaletes :). Petonets

    ResponElimina
    Respostes
    1. Jo també estic bastant desconectada perque estic ficada en un altre projecte que aviat explicaré, I encara no he començat amb les targetes de Nadal aquest any! A veure si aquest cap de setmana faig almenys la teva. Petonets

      Elimina