diumenge, 1 de gener del 2017

DECORACIÓ PEL RAÏM

Avui, el primer dia de l'any, us vull ensenyar com vaig decorar els recipients per posar el raïm ahir.




Vaig agafar uns gotets de vidre (crec que són els gots per beure sidra) i vaig enganxar washi tape a la vora. 

Per una altra banda vaig fer una espécie de shaker amb dos trossos d'acetat units pels laterals i per baix amb una washi tape daurada. A dins vaig posar lluentons daurats, platejats i negres i el vaig tancar per dalt amb dos trossos de cartolina negra fent com un tag i allà vaig escriure el missatge amb un retolador daurat de gel. Aquest tag el vaig unir a un pal de brotxeta amb un cordillet daurat.




I amb aquest tag vull fer extensiu aquest desig per totes vosaltres. Us vull desitjar un molt feliç 2017, ple de somnis, aventures, salut, amor i... scrap (com no podia ser d'una altra manera). Bon any a tothom!

2 comentaris:

  1. Una altra idea fantàstica!!! Queda molt festiu i la shaker a més aporta alegria :). M'encanta!! Jo també et desitjo un any ple de molt bons moments i també espero poder-ne compartir alguns en viu i en directe. Un petonàs

    ResponElimina
    Respostes
    1. Sí!!! Aquest any ens hem de veure, sigui com sigui. Molts petons i bon any!

      Elimina