dimarts, 3 de gener del 2017

TARGETA DE NADAL PER LA RTS

Abans de que arribi el dia de Reis i es donin per finalitzades oficialment les festes de Nadal us volia ensenyar una targeta que vaig fer per encàrrec de la revista del Col.legi de Treballadors Socials (RTS) per felicitar les festes als seus col.legiats. 


Aquest any vaig decidir utilitzar les paraules en forma d'un fragment d'un text de llibre antic  per omplir unes estrelles que havia troquelat prèviament en una cartolina negra. I al mig vaig troquelar una estrella més gran on vaig inserir el missatge de Bon Nadal fet amb embossing calent en daurat sobre un tros de paper vegetal. 




En aquesta cartolina vaig pintar un fals cosit amb un retolador de gel daurat i la vaig enganxar sobre una cartolina daurada.

A mi m'agrada el resultat. Trobo que és molt sòbria però crec que no havia d'afegir res més. Tot el que provava a afegir em semblava que sobrava. Em quedo amb el "Menos es más". I a vosaltres, què us sembla?

4 comentaris:

  1. A mi em sembla molt elegant i fantàstica!!! ja saps com m'agrada utilitzar trossets de llibre, dóna un toc molt especial i certament no li calia res més a la targeta, segur que els hi va encantar!!! Molts petonets

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies Montse. A mi també m'agrada molt utilitzar trossets de llibre i en aquest cas, com era la felicitació d'una revista, ho trobo més que justificat. Petonets

      Elimina
  2. Jo també crec que el "menos es más" en aquesta targeta és una gran veritat: la trobo fantàstica i que no cal afegir res més!
    Petonets!!!!!

    Charo

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies Charo. La veritat és que estic contenta amb el resultat. Petonets

      Elimina