dilluns, 8 d’octubre del 2012

CASTANYAWEEN

Ara que s'acosta l'1 de novembre torna l'eterna discusió entre si celebrar la nostra Castanyada o l'importat Halloween. L'any passat a Internet vaig trobar una il.lustració molt divertida.


Amb ella vaig fer una etiqueta i vaig decidir juntar les dues tradicions en un llibre-album reversible, on explicar l'origen i els costums de cadasquna d'elles.

Per una banda hi ha la Castanyada:


 




Naturalment no vaig trobar cap segell ni cap paper que fes referència al tema. A veure si algú s'anima a fer-ho. Jo ho vaig solucionar buscant imatges a Internet i imprimint-les en cartolina.

Per l'altra banda hi ha la part dedicada a Halloween:






El llibre-album era un regal per la meva filla. Després vaig fer un idèntic per la seva amiga Aina.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada