dijous, 20 de desembre del 2012

ETIQUETES NADALENQUES

Avui he estat acabant uns regalets que han d'anar cap a Saragossa i he fet aquestes etiquetes per posar els noms.


Totes estan fetes amb cartolina kraft. Des de que la vaig provar per les targetes, m'he aficionat molt a ella.

La primera que vaig fer és la més senzilla. Simplement vaig troquelar la part de baix amb una troqueladora de vores i vaig canviar les habituals arandeles per unes estrelles de cartolina. Després em va semblar molt simple i li vaig donar una capa de glossy a l'estrella exterior.


La segona la vaig començar amb la sanefa d'arbrets i la d'arcs i enmig vaig provar diferentes washi-tapes però al final vaig recordar que tenia aquesta cinta daurada que vaig comprar a Creativa (juntament amb una platejada que encara no he estrenat) i vaig pensar que podia quedar bé al mig.


La tercera té un fons d'embossing blanc i superposat un arbre de nadal amb volum. I les arandeles jugant amb els colors de la resta.


I per últim un fons d'embossing daurat i un inchie vermell. En la foto no es veu bé però les arandeles són del mateix vermell i daurat.


No us penseu que per tots els regals he fet unes etiquetes tan treballades, però aquestes han de viatjar fora i per una gent a la que m'estimo molt i no veig habitualment. Ja m'agradaria tenir temps per fer totes les que haig de fer diferents i tan estudiades. Espero que els agradin.

2 comentaris:

  1. M'encanten totes... i ja saps que t'he copiat la passió pel craft!! cada vegada m'agrada més i crec que combina molt bé amb tots els colors!! Un petonàs

    ResponElimina