dissabte, 2 de març del 2013

UN ALTRE MINI DE DEDICATÒRIES

A arrel del mini per posar dedicatòries que vaig fer per una amiga de la meva germana em van encarregar un altre de les mateixes característiques i amb la mateixa funció. L'únic que havia de fer és l'estructura. L'interior ja l'ompliran. És molt semblant a l'altre, amb papers de la mateixa col.lecció ("Boho Chic" de First Edition Paper). Aquí el teniu:




L'únic que he variat en aquesta ocasió és que les tapes no les he folrat amb washi-tape perque no sabia si en tindria prou d'aquest color i les vaig folrar amb cinta de pintor pintada amb pan-pastels per donar-li el to que volia.
I , llest per entregar:


2 comentaris:

  1. Aquesta estructura és fantàstica per a les dedicatòries. M'encanta la idea de tenyir la cinta amb pan pastels, jo encara no he caigut a la temptació de comprar-ne, però ja veig que són fantàstics :). Un petonet

    ResponElimina
  2. Doncs a mi m'encanten. A més tens la seguretat de que si et passes amb elles les pots esborrar molt fàcilment amb una simple goma d'esborrar. Petons

    ResponElimina