dimarts, 23 d’abril del 2013

UN POEMA PER SANT JORDI

Avui, en el dia del llibre, us vull ensenyar un poema:

LLEGIR

Remors de secrets,
que s'amaguen entre les pàgines.
Paraules que floten
sobre núvols de mots.

Els llibres ens transporten
a paratges llunyans.
Em perdo entre els símbols, 
em perdo entre sons.

Tremolo i respiro.
Callo i atenc.
Les olors del paper.
El cant de la tinta.

Gent que obre el seu cor
per expressar el que sent,
amb les lletres, les paraules, 
el caminar de les històries.

Passejo entre els fulls, 
entre les frases dolces, 
entre silencis i crits.
Llegeixo amb el cor!

Està escrit per una jove poetessa d'onze anys. És la meva filla, la Júlia,  i, perdoneu-me., però l'orgull em pot.

Com és llògic ja tinc preparat el seu paquetet de llibres per regalar-li quan torni de l'escola.



I també tinc preparat el del seu pare:


Que disfruteu d'aquest dia!


2 comentaris:

  1. Doncs... pots estar orgullosa perquè la Júlia té potencial com a escriptora!! un poema preciós, felicita-la de la meva part! :) Un petonàs a les dues.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies Montse. L'he ensenyat el teu comentari i no vegis lo contenta que s'ha posat. Realment escriu molt bé, i no és passió de mare (bé, una mica sí). Molts petons

      Elimina