dijous, 9 de maig del 2013

NOVA ORGANITZACIÓ DE LES TINTES DISTRESS

Fa temps vaig fer una sèrie d'entrades per ensenyar-vos com tenia organitzat els materials. Des de llavors he fet alguns canvis. Un d'ells ha sigut posar les tintes Distress en unes safates (amb forma de motlle de plum-cake) que vaig trobar en un basar i que tenen una mida perfecta per posar-les dretes.


Aquest sistema em va millor que l'altre perque són més accessibles que és el que sempre vaig buscant. Per reconèixer ràpidament quina és la que necessito en cada moment vaig tintar un trosset de paper, vaig posar el nom i ho vaig enganxar en cada capseta. A la part de darrera hi ha la bosseta amb l'espongeta de cada color.





De moment, estic contenta amb aquest sistema. Les tinc més a mà que abans.

1 comentari:

  1. ostres quina coincidència... jo les tinc igual que tu... amb la mateixa safata... bé amb la mateixa, mateixa no... tu la teva i jo la meva...je,je... i si ,... a mi de moment també amb va perfecta....

    Vaig a remirar una mica mes la teva secció d'organització ... que segur que et robo alguna idea....

    Petons...

    ResponElimina