dimarts, 11 de juny del 2013

ORGANITZACIÓ - COMPRES

No us ha passat mai que quan aneu a alguna botiga de scrap, davant del material, us entra el dubte de si tens alguna cosa o no? Doncs a mi sí i inclús havia arribat a comprar alguna cosa repetida (que ràpidament oferia a la meva amiga Marta, és clar). Doncs, per aquesta raó, em vaig fer amb una petita llibreteta on vaig enganxar un tros de cada washi-tape que tenia, un tros de les cintes d'organza, vaig apuntar les Distress i les tintes de Prima que tenia  i vaig enganxar totes les formes troquelades de les troqueladores que tenia. Aquestes últimes les vaig agrupar per tipus (cercles, flors, sanefes...). Però, a mida que la col.lecció de troqueladores ha anat augmentant, el sistema no em convencia perque no havia deixat prou espai per posar les noves i tenir separades les del mateix tipus tampoc em semblava pràctic. Així que he ideat un altre sistema.
Vaig agafar una carpeteta tipus arxivador comprada a Tiger per 1 euro pensant en un altre ús (com sempre el que comprem amb una finalitat pot molt bé acabar servint per una altra ben diferent).


La carpeta és molt petita (9,5 x 14,5) i això fa que la puguis portar sempre a sobre. Mai se sap quan pots trobar la troqueladora que et falta!
Després vaig retallar uns paperets que caben perfectament en cada butxaca i allà he enganxat les formes troquelades segons el tipus. Ara és molt més fàcil anar afegint les noves adquisicions.



2 comentaris:

  1. Sempre he admirat la teva capacitat organitzativa!!! Jo aquest arxivador el tinc per posar tots els papers dels metges (jijiji)...la llibreteta era ŀo mas...pero aixo...aixo supera qulsevol previsio. Es una idea brillant:). Anonima Marta

    ResponElimina
  2. Molt bona idea !!! I quina sort tenia la Marta jejejeje. Sí sí tenia perquè ara ja no duplicaras compres jijijijiji.

    Petonets,

    ResponElimina