dimecres, 2 d’octubre del 2013

TORNADA A L'ESCOLA - 2

L'altre dia em vaig deixar una llibreta per ensenyar, la de matemàtiques:


I també quedava per ensenyar l'agenda. Volia haver fet un abans (era una agenda bastant lletja) i un després però, com sempre, se'm va oblidar fer les fotos de l'abans, o sigui que només us ensenyo les del després. La portada:



La contraportada:


I per dins:



I, per acabar, un marca-pàgines:


Tots els papers els ha escollit la Júlia i són de coloraines com li agraden a ella.

I fins aquí la tornada a l'escola de moment, a no ser que em vingui dient que li falta alguna cosa més. 



2 comentaris:

  1. M'encanten els papers!! En especial el dels nombres (em surt la profe de mates que porto dins jeje). Jo sóc com la Júlia, m'encanten les coloraines!!! I hauria estat un goig començar el curs amb aquest material scrapejat. Petonets

    ResponElimina
  2. A mi també m'agraden les coloraines i aquests papers els trobo preciosos. Un petó

    ResponElimina