dilluns, 2 de desembre del 2013

CREATIVA 2013

Ara sí, ara us explicaré com va ser el meu Creativa d'aquest any. 
Vaig anar divendres a la tarda després de dinar amb la Marta. Em va soprendre que aquest any era com més espaiós. Vam entrar sense fer cues (l'entrada ja la portàvem).
Un cop a dins vam aprofitar per anar a saludar a la gent que ja sabíem on eren i, pel camí, ens vam anar trobant gent a la que no esperàvem però a la que ens va fer molta il.lusió retrobar. I a mirar i remenar! I, naturalment, a comprar!
Dissabte a la tarda vaig tornar amb la Júlia i allà havíem quedat amb la Marta i la seva filla Aina. Ens vam adonar que hi havia una part de la fira que no havíem vist el dia anterior i vam tornar a caure a la temptació de comprar més coses. El cert és que aquest any hi havia molts stands nous i de botigues de fora, que potser per nosaltres són els que tenen més interés donat que poden tenir coses que aquí no trobem fàcilment. Però també vam aprofitar novetats i ofertes de les botigues d'aquí, eh?

En resum:



Sí, sí, aquest any vam haver bosses de Creativa per tothom. Les que hàgiu anat altres anys ja sabeu que s'acabaven el primer dia. Jo no l'havia aconseguit mai.

Mirem a dins:




No us ensenyo tot el que vaig comprar perque m'agafa vergonya de compradora compulsiva però si algunes cosetes:

- Aquestes troqueladores superbé de preu:

 
- Aquestes tissores que feia temps que buscava:


- Aquesta super oferta de segells d'Aladine, uns segells preciosos d'una marca francesa i uns segells en català i castellà fets aquí, amb la discusió de si el de "disfruta" es català o castellà (ja sé que en realitat en català hauria de ser "gaudeix" però crec que també puc posar perfectament el "disfruta").



- Uns troquels xulíssims:



Tot això a més de cintes, botonets, figuretes de fusta, cinta de doble cara...
Com veieu, per mi és com si haguèssin vingut els Reis. Estic desitjant estrenar-ho tot. El problema ara és endreçar-ho. La bossa encara està tal qual la vaig portar.

I vosaltres? Vau comprar molt? Digueu-me que sí, si us plau, per treure'm el complexe de compradora compulsiva.

4 comentaris:

  1. Jo t'asseguro que tambe vaig comprar molt!!!!! Jajajajaa. Marta

    ResponElimina
    Respostes
    1. Tu no val, perque ets la meva companya d'adicció. Jajaja.

      Elimina
  2. Oooh quantes coses !!! Quina envejaaaa jo vaig comprar gaire bé res... vergonya d'ensenyar-ho. Però tu tranquil.la que firar-me ho he fet en d'altres ocasions jijijiji.

    Petonets

    ResponElimina
    Respostes
    1. Algunes ja les havies vist, eh? Ara només falta treure-li profit a tot això. Petons

      Elimina