dimarts, 28 de gener del 2014

SCRAP + SITGES

Fa dies que tenia pendent fer aquesta entrada i avui, per fi, aquí la teniu. Se'ns acosta una primavera plena d'esdeveniments scraperos, però la primera cita comença justament d'aquí dos mesos a Sitges. És la fira Scrap + Sitges. A mi em fa especial il.lusió perque l'organitzadora és l'Esther de Scrapagrapats que és tota una personalitat en aquest món del scrap i d'un "savoir faire" formidable. L'altra cosa per la que em fa especial il.lusió és perque tota la part de disseny gràfic (cartell, logo i inclús uns papers descarregables preciosos) és obra de la Marisa Bernal, una persona d'una sensibilitat i una dolçor aclaparadores. Moltes gràcies a les dues per tota la feina que esteu fent, en la que a vegades no ens parem a pensar, però que sabem que és molta. 

I, per últim, no m'he pogut resistir a ensenyar-vos la Rita, l'última creació de la Marisa:






A que és preciosa?

Tota la informació de la Fira la podeu trobar aquí. Jo no penso perdre-me-la. I vosaltres?

6 comentaris:

  1. La Rita es lo mas!!!!! M'agrada des de el nom fins a la punta de les tisores!!! BRUTAL.... A. Sitges anem fijo finísimo. Marta

    ResponElimina
    Respostes
    1. Amb tu ja hi contava. I, sí, la Rita és lo + scrap.

      Elimina
  2. jajaja ... ay! mis chicas!!!!
    muchísimas gracias por la parte que me toca ...
    Allí (en Sitges) nos encontraremos todas ...
    un abrazo y hasta el viernes

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies a les dues! Amb persones com vosaltres.... tot el que es fa és poc.
      Em sembla que em mireu amb massa bons ulls.
      Una abraçada!

      Elimina
    2. M'ha encantat veure el teu comentari. Sempre és agradable que se'ns reconeixi la feina que fem, no? Ens veiem a Sitges segur. Petons

      Elimina