dimarts, 4 de febrer del 2014

DIARI CREATIU 3

Aquesta vegada no ha passat ni una setmana, eh? A veure si aconsegueixo posar-me al dia. Bé, allà anem

Dia 15
Aquí es tractava de fer un collage amb retalls de revista basat en un tema. El meu no és ben bé un collage però sí son retalls de revista.


El tema és evident: el color.

Dia 16
Pintar o escriure alguna cosa amb els dits. Aquí, guarreteo total.


Dia 17
Les 10 pel.lícules favorites.


Dia 18
Una foto que t'agradi.


Després em vaig adonar que aquest no era el primer viatge junts, però és igual, m'agrada la foto i ja està. A que estic molt jove? Clar que només fa més de 20 anys! i a mi em sembla que va ser ahir. Sniff!

Dia 19 
Una persona que t'hagi fet més forta.


Dia 20
Una nota o un poema dins un sobre. 


Aquí vaig complir també amb un altre dels propòsits de l'any perque vaig estrenar l'Envelope Punch Board per fer el sobre i em va agradar tant que vaig fer uns quants de diferents mides i de diferents estampats, És molt fàcil i queden perfectes.

Ah! A dins del sobre vaig posar la lletra de la cançó "Hoy puede ser un gran dia" de Joan Manuel Serrat,

Dia 21
La vista des de la meva habitació.


No és un dibuix realista. Per començar la porta que dona al balcó és blanca, però si la feia blanca no resaltava, així que me la vaig inventar de color fusta. A més li volia posar una cortina de tul però aquesta llibreta no està preparada perque posi moltes coses amb volum i al final no sé si la podré tancar.

I fins aquí, una altra setmana de diari creatiu. Continuo sense portar-lo al dia però em vaig acostant.

5 comentaris:

  1. Ostres! ara m'adono que m'havia perdut l'anterior entrada!!! t'ho estàs prenent molt seriosament, eh??? primer objectiu de l'any acomplert! :). M'encanta el conjunt de sentiments que has triat i el que es desprèn a cada pàgina. La finestra de casa teva és genial i compartim moltes d'aquestes pel·lis :), però sobretot m'agrada molt que cada pàgina l'omplis de colors i d'idees diferents. Un petonàs

    ResponElimina
    Respostes
    1. Sí, i la veritat és que trobava a faltar el teu comentari. Gràcies per ser-hi sempre. Petons

      Elimina
  2. Em quedo amb la pagina 19 sens dubte... Es la que més transmet i la que t'has currat més...es nota que li has donat forces voltes... Segueix aixi...Salut
    marta
    PD.- La foto teva de jove es un hibrid de julia i guillem que m'ha fet molta risa! els veig a ells superposats jajajajajajajaja

    ResponElimina
    Respostes
    1. Dona, la genètica és la genètica. I, sí, realment hi ha pàgines a les que els he donat moltes voltes. Petons

      Elimina
  3. Totalment d'acord amb la Marta, ainss anònima... la pàgina 19 sense dubtes !!! Desprén mooolt moltíssim !!!

    Petonets

    ResponElimina