dimecres, 7 de maig del 2014

DIARI CREATIU 11


Uff! Quant temps sense publicar les pàgines del diari creatiu, oi? La veritat és que el porto molt endarrerit. Cada vegada que estic a punt de posar-me al dia passa alguna cosa que fa que em descontroli un altre cop. Però no abandono, eh?
Avui us ensenyo (amb més d'un mes de retràs, tot un récord) els últims dies de març.

Dia 21
Una pàgina amb segells.


Dia 22
El meu estil de vida.


Dia 23
Qué em fa somriure?


Dia 24
Un record que mai oblidaré.


Dia 25
Una pàgina amb enganxines.


Dia 26
La por que em deté.


Dia 27
Cicatrius.

 
Dia 28
Si pogués anar a qualsevol lloc del món demà...


 
Dia 29
Els meus somnis


Dia 30
La meva paraula favorita


Dia 31
La feina dels meus somnis.

I fins aquí el mes de març. Espero no trigar tant en fer la següent entrada del diari perque com em continuï retrasant, acabaré l'any 2016.

8 comentaris:

  1. Ei....esta súper be! La primera página m'encanta....pero el segell del montaje m'ha robat el cor. El día 27 t'ha quedat un art journal de professional ja m'explocaras truquis. Marta

    ResponElimina
  2. Vull dir el segell del mon

    ResponElimina
    Respostes
    1. Lo del segell del montaje m'ha fet ballar el cap. Ai, aquests corectors! I ja t'explicaré tots els truquis que vulguis. Això no és como els secrets dels mags. Jajaja

      Elimina
  3. Diuen que més val tard que mai... :) i el millor és que malgrat el vertigen de la vida puguem trobar un petit espai de temps per crear i per a què sorgeixi de dins nostre tot el que portem... M'agraden molt els fons que estàs aconseguint, es nota que està practicant i t'estàs alliberant. La bola del món és un segell??? No defalleixis que és un diari molt especial! Petonets

    ResponElimina
    Respostes
    1. Sí, la bola del món és un segell de fusta que em va enamorar només veure'l. Crec que és de Tim Holtz i això que a mi aquest senyor no m'apassiona... Gràcies pels ànims. Petonets

      Elimina
  4. Tranquil.a no sé si és consol, però jo vaig igual, però això és un hobby i una manera de canalitzar inquietuts, si t' ha de stressar perd tot el sentit!!
    Alguns fons son preciosos!!!! una abraçada!!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. No, ja vaig decidir quan vaig començar que no m'estressaria. Per això vaig al meu ritme i quan acabi acabaré. Gràcies per passar-te per aqui. Petons

      Elimina
  5. M'agrada molt la primera, per la tonalitat, no sé és la que més ... I la dels teus somnis tambéee !!!

    Moolt bé i com diu la Silvia no t'has d'estressar això és per evadir la ment i fer feliç l'ànima. Així que sense estress i gaudint de cada moment !!!

    Petonets

    ResponElimina