diumenge, 24 d’agost del 2014

DIARI CREATIU 19

I continuem amb el diari creatiu. La veritat és que hi ha pàgines que estan fetes des de fa dies però no trobava el moment per posar-me a fer les fotos.

Bé, comencem el mes de juny.

Dia 1
La primavera se'n va


Dia 2
Al mal temps, paraigûes de colors



Dia 3
La poesia és a les flors


Dia 4
La vida es cargola de forma capritxosa



Dia 5
Si al teu voltant tot és gris, posa tu els colors


Dia 6
"No puedes bañarte dos veces en el mismo río" (Heráclito)


Dia 7
M'agrada passejar


Dia 8
Ballar sota la pluja


Dia 9
Han tornat els ocells


Dia 10
"Podrán cortar todas las flores, pero no podrán detener la primavera" (Pablo Neruda)


Tinc més pàgines acabades però no vull cansar-vos més. Les altres les deixo per una propera entrega.

2 comentaris:

  1. Realment aquest diari creatiu t'està fent evolucionant molt amb això de l'art journal. M'encanten els fons que mica en mica vas aconseguint provant diferents materials i tècniques. M'he enamorat del dia 5 però sobretot del dia 10, és fantàstic (la frase també és meravellosa...). Un petonàs

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies Montse. La del dia 5 era una mica provatura de les aquarel.les líquides que he descobert i m'encanten. La del dia 10 també és una de les meves preferides. La veritat és que estic aprenent molt veient vídeos d'aquells que a tu "t'encanten" i que els haig de mirar saltant-me trossos perque són llarguíiiiisims. Petonets

      Elimina