dilluns, 2 de març del 2015

DIARI CREATIU - SEPARACIÓ DELS MESOS I REMATE FINAL

Com us deia ahir, ara sí que sí, que és la darrera entrada del meu diari creatiu 2014. Avui us ensenyaré les pàgines que he fet per separar cada un dels mesos de l'any. Mentre el feia vaig deixar una pàgina en blanc entre mes i mes i ara, un cop acabat, les he decorat i amb això sí que he acabat definitivament aquest projecte.


































I aquí teniu tot el treball junt. 

 
Ara és hora de començar nous projectes...

2 comentaris:

  1. Mare meva!!! quina passada!!! i quina pila de pàgines, de reflexions, de creativitat!!! és un projecte del qual te'n pots sentir ben orgullosa perquè a més s'ha vist la teva evolució... jo encara hi tinc al·lèrgia a això d'embrutar-me... Ara a veure amb què ens sorprens! Un petonàs

    ResponElimina
  2. Vist així tot junt es veu una barbaritat de feina!!!. Disfrúta-la.
    Petons.

    ResponElimina