dilluns, 1 de juny del 2015

A... D'AMOR

Des de que vaig acabar el diari creatiu trobava a faltar l'art journal i he anat fent alguna coseta però volia un projecte continuat. L'he donat moltes voltes al tema i al final he trobat un eix conductor per un nou projecte. Jo sóc molt quadriculada i tot ho ordeno per ordre alfabètic. I aquest serà l'eix d'aquest nou projecte, l'alfabet. Seguint l'ordre alfabètic, faré una pàgina de cada lletra prenent com a centre la primera paraula que et ve al cap començada amb aquesta lletra i faré una espècie de diccionari d'art journal. 

Amb la primera lletra, l'A, la paraula no podia ser una altra que AMOR.






Us explico el procés. Primer una capa de gesso, després distress paint de diferents tons grocs i taronges. Després uns cors troquelats de paper de llibre remarcats amb neocolors. També he fet servir una màscara d'Hero Arts amb pasta de modelar tenyida amb pintura acrílica (la veritat és que volia un to més vermell però amb el blanc de la pasta m'ha quedat més rosat pel meu gust). Per últim, un segell de La Pareja Creativa i un gelato per les vores. El text està escrit amb un Posca negre i un retolador de gel blanc.

Aquest projecte us l'aniré presentant a mida que el vagi fent però l'avantatge és que no tindrà una periodicitat fixa, sino quan em vingui de gust o quan vingui la inspiració.

5 comentaris:

  1. No podia haver una millor paraula per començar, Rosa!. M'agrada molt la tonalitat de la pàgina i tinc moltes ganes de trobar jo Poscas d'aquestos, eh?? (una nova necessitat!!!!) jajajaja.
    Petonets i bona setmana!


    Charo

    ResponElimina
    Respostes
    1. Doncs és fàcil. Els Posca els pots trobar en qualsevol botiga de belles arts o una papereria una mica gran. Moltes gràcies Charo. Petonets

      Elimina
  2. Una idea genial!!! I com diu la Charo una fantàstica paraula per començar!!! m'encanten els tons que has utilitzat i el paper de llibre sempre dóna un toc molt especial. Ara ja esperem la B de... :). Petonets

    ResponElimina
    Respostes
    1. Sí, és un recurs sempre a ma. Gràcies Montse. Petons

      Elimina
  3. Ostres quin munt de materials!!!! Però està clar que molt ben combinats, perquè ha quedat molt xulo, i aquest color ummm, m'encanta.
    I com diuen les dues senyoretes de més amunt la paraula perfecta per començar l'abecedari.

    Gemma (Pètal)

    ResponElimina