dilluns, 26 d’octubre del 2015

AGENDA CREATIVA 6

Aquesta setmana sí que sóc puntual i el dilluns teniu l'entrada de l'agenda de la setmana passada. I això que he estat dubtant de si la feia o no pel tema de les fotos amb aquest dia tan gris. Però, retocant-les una mica, crec que poden passar. De totes maneres, jo no em guanyaria mai la vida com a fotògrafa ni en les millors condicions atmosfèriques.

Aquí la teniu:


I en detall:







I a veure si aquesta setmana em poso les piles i us puc ensenyar alguna cosa més abans del dilluns. Uff! Estic molt mandrosa últimament.

8 comentaris:

  1. Si et serveix de consol jo tampoc em guanyaria la vida de fotògrafa!!! m'hauries de veure passejant-me per tot el pis amb una cartolina i el treball que vull fotografiar, ara a la terrassa, ara al menjador, ara al terra, ara tirada pel terra, jejejeje. Però malgrat això podem apreciar els detalls perfectament i m'encanta el trosset del globus (hi tinc debilitat) i el paper amb els mussolets una cucada. Jo no estic gens mandrosa però em falten hores! aish... Un petonàs

    ResponElimina
    Respostes
    1. Sí, lo de passejar-me amb la càmera també ho faig. A mi també m'agraden molt els globus. Aquest és d'un pack de Lawn Fawn que venen dos de diferents mides. El paper de mussolets és regal d'una revista de scrap anglesa que vaig trobar al FNAC. Ja vaig utilitzar també un de fulles fa un parell de setmanes. I continuo igual de mandrosa. A veure si m'animo una mica! Petons

      Elimina
    2. Tots són macos pero els relotges.... super!!!!!

      Elimina
    3. Moltes gràcies Sílvia! Els rellotges són el mateix que el del segell amb el text però només entintant el rellotge. Petons

      Elimina
  2. Jo tampoc em guanyaria la vida de fotògrafa!. Si no fos pel Picmonkey no sé què seria de mi!!jajajajajajaja
    M'agraden molt els treballs d'aquesta setmana, t'ha quedat molt bé!
    Petonets!!!!

    Charo

    ResponElimina
    Respostes
    1. Jo tiro del "Segur que tinc sort" del Picasa i de retallar per ajustar. Jajaja! Gràcies per passar-te per aquí.Petons

      Elimina
  3. Ohhh...Rosa m'agraden molt els dies de la teva agenda! Les lletres molt boniques!
    Les fotos estan bé...jo tinc super camera, etc, etc...i acabo fent les fotos pel bloc amb el mòbil i de qualsevol manera! Sóc un desastre! Jajaja....Sempre tinc pendent aquest tema a millorar!
    Petons

    ResponElimina
    Respostes
    1. Lo de les lletres em fa una mica de vergonya que m'ho diguis tu que ets "la reina de les lletres" i lo de la càmera, la meva no és molt bona però és que una molt bona tampoc la sabria fer servir. També és una de les meves assignatures pendents (en tinc tantes!). Però això sí, les fotos del blog estan fetes sempre am la càmera (no amb el mòbil) i retocadetes (encara que no es noti gaire, jajaja). Petonets i bona setmana!

      Elimina