dissabte, 26 de desembre del 2015

JA HA PASSAT EL DIA DE NADAL I ANEM PER LA RESTA

Com us va anar el dia de Nadal? Jo aquest any he anat tard per tot i no m'ha donat temps per fer ni una felicitació per Nadal pel blog ni la mitat de les coses que volia fer. Però, avui, amb una mica més de calma, us ensenyo algunes de les coses que vaig fer pel dia de Nadal.


En primer lloc us ensenyaré les etiquetes que vaig preparar pels regals que va deixar el Pare Noel. Vaig fer diferents models, totes amb cartolina craft que ja sabeu que per mi és bàsica.

Model 1:


Una mica de paper de llibre i uns segells d'arbre estampats amb dos tons de verd diferents. Els segells venien de regal amb una revista.

Model 2:


Simplement un segell del pack de Nadal d'aquest any de Lora Bailora.

Model 3:

.
Sanefa feta amb un segell petitó del mateix set de segells de Lora Bailora i un tros de cinteta.

Model 4:


Cap de ren troquelat i estrelletes del set de Lora Bailora.

Model 5:


Les fulles i les boletes són segells d'Hero Arts i el 25 de desembre de Tini-Tan.

Tot això ho vaig preparar com sempre a última hora, quan tots ja dormien, com ja és tradició en mi. Fins que no ho tinc a sobre no em surt. Es veu que la meva creativitat (poca o molta, no sé) no desperta si no és sota pressió, jajaja!

I per la taula de Nadal vaig preparar uns guarniments per posar a sobre dels plats. 


S'ha de dir que aquí vaig comptar amb l'ajuda del Ramon, que va ser el que va doblegar els arbres. Haurien d'haver sigut verds però no vaig trobar tovallons verds en tot el barri i van ser de color vermell fosc. A més, els tovallons no eren perfectament quadrats i els arbres no quedaven totalment simètrics. Però com no hi ha res que una scrapera no pugui intentar arreglar, l'estrella de cartolina amb purpurina daurada tapa perfectament la punta roma. I a sota el cartellet amb el nom de tots els comensals escrit amb retolador blanc sobre cartolina negra. Per acabar, el desig d'un Bon Nadal estampat novament amb un segell del set de Lora Bailora, que com podeu veure, ha arribat a última hora però l'he tret profit.

I fins aquí l'entrada d'avui que potser és una mica llarga pel dia de Sant Esteve però amb la que vull desitjar-vos que acabeu de passar uns dies molt feliços en companyia dels que estimeu i us estimen. Petonets per totes!!

2 comentaris:

  1. Quins detallets més macos!!! t'explico un secret? jo també vaig sempre a contrarellotge i la meva creativitat funciona millor sota pressió, jajaja. Aish... per què els dies no tindran 48 hores? i 24 només dedicades a nosaltres mateixes? :). Sigui com sigui segur que tothom va estar molt content amb els regalets i la presentació. Petonets i a continuar gaudint de les festes!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Jo, de totes maneres, crec que si tinguéssim 24 hores per nosaltres, jo acabaria fent el treball definitiu en l'última hora i és que sóc una cagadubtes, parlant en plata, i li dona 20.000 voltes a tot el que faig i només decideixo quan ja no em queda temps per rectificar. Petonets i a esperar el dia abans de Reis per acabar amb la preparació dels regals! Jajaja, no tinc arreglo

      Elimina