dimarts, 1 de novembre del 2016

AGENDA OCTUBRE - 3

Sí, s'ha acabat octubre, encara que pel temps no ho sembli. Estem en plena tardor i les temperatures no acaben de baixar. I la gent diu que fa bon temps.  Però no és bon temps, és canvi climàtic i si no l'aturem aviat pagarem les conseqüències. Aissh! No volia començar amb un missatge tan lúgubre (encara que sigui dia de Tots Sants) però m'he posat a escriure i m'ha tornat aquesta idea de tenir un temps del setembre al mes de novembre.

En fi, anem per feina! Us ensenyo els últims dies d'octubre de l'agenda (i per una vegada, molt puntual). Veureu que hi ha molt Halloween. Jo no el celebro, sóc més de Castanyada. Però en aquest món del scrap, on gaire bé tot ve d'Estats Units, ens arriben quantitat de coses de la festa de Halloween i algunes... són tan mones! I una no es pot resistir. La carn és feble i la d'una escrapera davant d'uns papers, enganxines, segells... encara més, tot i no formar part de la seva tradició.

Avui, com podeu veure, m'he llevat amb rotllo acumulat. Anem a l'agenda d'una vegada!























I ara, a continuar amb el novembre. Suposo que tornarà la tardor com a tema principal (m'encanta!) però tot dependrà de la inspiració de cada dia. 

Aprofito l'ocasió per dir-vos que aquesta setmana tornem a tenir la fira Creativa a La Farga de l'Hospitalet i que jo aniré dijous per evitar-me les aglomeracions del cap de setmana. Espero poder coincidir amb alguna de vosaltres i fer-vos una abraçada. 

Fins aviat!




4 comentaris:

  1. Molt xules les pàgines, Rosa!. La segona m'agrada molt!!!. I totes les de temàtica Halloween (encara que no m'agradi la festa, però la resta si!!!jajajaja. Ainsss, les scraperes no podem ser tan dèbils!!jajajajajaja).
    Sobre Creativa, aquest any no hi vaig...perque he comprat moltes cosetes aquests darrers dies i ja he posat el fre!!jajajajaja. Gaudeix molt i ja contaràs!
    Petonets i bon dimarts!!!


    Charo

    ResponElimina
    Respostes
    1. Jo també he comprat molt últimament però sempre m'agrada anar a donar un cop d'ull a la Fira i coincidir amb altres scraperes (llàstima no poder veure't a tu!).Però tampoc vull comprar molt. Ja téxplicaré si he sigut forta o dèbil (jajaja). Petonets

      Elimina
  2. Ostresssssssssss, quina passada!!! m'encanten totes les pàgines!! però la del fons dels ratpenats m'ha robat el cor, i la de la bruixeta m'ha encantat pels potets (deu ser la meva part de química amagada...). Són una canya! A mi m'encantaria anar a Creativa dijous però per les que treballem no hi ha més opció que el cap de setmana, així que no coincidirem :(, però ja li he dit a la Charo que hem d'organitzar una minitrobadeta, eh? Mil petonets i no compris molt (o sí! jejeje)

    ResponElimina
    Respostes
    1. El fons dels ratpenats és una plantilla moníssima d'Echo Park i lo dels potets... s'havia de notar que sóc farmacèutica, no? Jo aniré a Creativa quan surti de treballar. Algun avantatge ha de tenir el treballar a temps parcial (ja que no el sou, jeje). I m'apunto a la trobadeta amb la Charo, eh? I com l'he dit a la Charo espero, per la meva salut econòmica, no comprar molt. Ja us explicaré... Petons i a encarar el que queda de setmana que, per sort, és més curt.

      Elimina