dissabte, 10 de desembre del 2016

EMBALATGE PER NADAL

S'acosta Nadal i hem de pensar en regals. I a totes les scraperes ens encanta decorar els nostres paquets. Moltes vegades estem més temps preparant l'embolcall que comprant el regal en si. El que us porto avui no és el cas perque no són regals que hagi comprat jo sino que m'han encarregat l'embalatge. És molt senzill però m'agrada l'efecte.


La base és una bossa de paper craft (aissh! que faria jo sense el paper craft), amb una blonda per tancar i un cordó de paper trenat. Tant les bosses com el cordó són made in Sweden.

Per posar el missatge per felicitar les festes, he estampat un segell amb tinta Stazon (per cert, està a les últimes i l'hauré de reposar) sobre una llesqueta de fusta (és d'Artemio).


I fins aquí l'entrada d'avui. Ja sé que és curteta però el tema no dona per més. Fins aviat!!

2 comentaris:

  1. Un emabalatge preciós, Rosa!. La blonda sempre queda bé i les llesquetes de fusta d'Artemio són una cucada (tinc un munt que vaig comprar, per cert!!jajajajaja). I quina casualitat, perque jo també tinc la Stazon acabada! :-D
    Petonets i bon cap de setmana!

    Charo

    ResponElimina
    Respostes
    1. Sí,la veritat és que les blondes et treuen de més d'un "apuro". I les llesquetes de fusta estampades també quedan bé a tot arreu. I la Stazon ja està renovada però aquesta vegada he comprat la petita perque realment la utilitzo molt poc perque no m'agrada gaire però per certes coses (com aquesta o estampar sobre acetats) s'ha de tenir. Petonets

      Elimina