dimarts, 16 de maig del 2017

TARGETA D'ANIVERSARI

Ahir la meva filla va fer 16 anys i com no podia ser d'una altra manera li vaig fer una targeta per felicitar-la. La veritat és que quan vaig veure aquest pack de segells i troquels de Mama Elephant, el vaig comprar pensant en ella. La resta va anar sortint poc a poc però és de les poques vegades que quan em vaig posar a fer-la ja sabia el que volia i el resultat és gaire bé idèntic a la idea original. I aquí la teniu:


Vaig estampar els dos unicorns i els vaig pintar amb retoladors aquarel.lables. Els vaig troquelar dobles i entre mig vaig passar uns cordillets platejats que vaig enganxar per darrera a una cartolina blanca on havia fet un fons de núvols amb diferents tons de distress blaves i unes plantilles tallades amb uns troquels de Lawn Fawn. 



Per acabar vaig entintar una mica les vores amb un blau més fort i el mateix vaig fer amb una altre tros de cartolina on vaig estampar el missatge, que és del mateix pack de segells i troquels. I tot plegat ho vaig enganxar a una cartolina blava. I ja està.



Per acabar la vaig posar en un sobre del mateix color que la cartolina blava que feia de base de la targeta a la que li vaig enganxar dues tires d'una washi tape d'unicorns comprada a Aliexpress i on vaig posar el seu nom intentant fer una mica de lettering (ja veieu que no és lo meu, però ho intento) amb un retolador Ecoline.


I fins aquí la targeta d'aquest any, repetint el tema d'unicorns de l'any passat (la podeu veure aquí.

Demà torno amb més pàgines de l'agenda!

2 comentaris:

  1. MOlt xula, Rosa!. M'agrada molt el fons dels núvols, per cert.
    Ja tinc sort que no m'agradin els unicorns especialment...perque ara els he vist a molts blogs i no vull tenir més "temptacions scraperes"!!jajajajaja
    Petonets i bona tarda de dimarts!

    Charo

    ResponElimina
    Respostes
    1. Sí, els unicorns i els cactus s'han posat de moda. A mí els unicorns sí m'agraden però trobo que hi ha alguns molt cursis. L'avantatge dels segells és que els pot pintar com vulguis i no donar-li's un toc tan cursi. A més la meva filla sí que és una forofa dels unicorns i com la targeta era per ella... Jo ja tinc uns quants segells d'unicorns i em sembla que aquí s'acaba la col.lecció perque el tema tampoc dona per molt. Petonets i bon dimecres!

      Elimina