dijous, 14 de desembre del 2017

TARGETES DE NADAL

Em sembla que encara no ho havia explicat però, des de l'octubre, cada dijous, vaig al Scrapclub de la botiga Grappa, capitanejat per la Raquel Reyes alies Papers trencats. Doncs bé, fa unes setmanes vam estar fent targetes de Nadal i basant-me en una d'elles (ho sento, però de l'original no tinc foto) he preparat dues més que ja van camí d'Alemanya cap a les dues famílies que havien d'acollir a la meva filla durant aquest curs. He fet algunes petites variacions però bàsicament la targeta és la mateixa que ens va proposar la Raquel. Us ensenyo:


I ara, per separat, per veure els detalls:




Dintre del sobret es pot trobar aquest tag:


I l'altra és igual, però variant els papers:




Les fotos no són gaire bones però, com sempre, les vaig fer depressa abans de portar-les a Correus i no les vaig revisar i alguna està una mica borrosa. Però espero que us feu una idea.

Properament us ensenyaré més treballs fets al Scrapclub, que tinc el blog molt abandonat. Fins aviat!


4 comentaris:

  1. Molt xules les targetes, Rosa! I plena de detallets!
    Petonets i bon cap de setmana!

    Charo

    ResponElimina
    Respostes
    1. Sí, la veritat és que porten la seva feina però el resultat és molt bonic. Petonets i bon diumenge!

      Elimina
  2. Ai! quina enveja!! això de compartir amb la Raquel cada dijous! Jo tinc pendent fer un taller amb ella!!! Però vaig al gra... m'encanta la idea!!! me l'apunto!!! el tag que surt és genial! i el toc de la roba de sac ja saps que m'encanta! uis... ara m'adono que no n'he posat a cap targeta de Nadal aquest any!!! Molts petonets

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gràcies Montse! I aprofito per desitjar-te Bon Nadal perque molt em temo que la meva targeta no arribarà a temps. Aquest any he anat més tard que mai però, tranquil.la, que enviada està i, tard o d'hora arribarà (més tard que d'hora, jajaja). Petonets

      Elimina