dilluns, 19 de maig del 2014

LLIBRETES AMB ENQUADERNACIÓ HOLANDESA

No sé si ho he comentat en aquest blog però des de principis d'any vaig cada divendres a un taller a Cal Boter, a Badalona, que imparteix la Marisa Bernal. És "la meva tarda". Quedem d'hora amb la Marta, anem cap a Badalona, fem un cafè amb algun capritxet de xocolata i anem al taller. Allà treballem força, xerrem amb la Marisa i la Montse, ens fem un tip de riure i ens desestressem de tota la setmana. És una estona molt agradable.
Bé tot aquest rotllo és la introducció per ensenyar-vos una llibreta que vam fer la setmana passada amb enquadernació holandesa i que m'ha inspirat per fer dues més per regalar a la meva germana i a una amiga.
Aquesta és la que vam fer al taller:




Vam plegar uns fulls de paper i vam fer una enquadernació holandesa, passant el cordill de la tanca per dins de la llibreta. Després, un botó per fer la tanca i guarnir la tapa. Fixeu-vos en la part de dalt a la dreta. Les cintes que es veuen són dissenyades per la Marisa Bernal, així com també la que vaig posar a la part de darrera de la llibreta.

Aquest guarniment de la part del darrera va ser idea de la Montse i a mi em va agradar tant que me la vaig copiar.
Em va agradar molt la idea d'aquesta llibreta i la vaig adaptar a la meva conveniència i als meus gustos. Ja sabeu que jo no sóc de posar molts guarniments, En primer lloc vaig canviar el cartró blanc tenyit amb distress per un cartró de patronatge que a l'hora de doblegar-lo queda millor acabat i a més ja sabeu que a mi m'encanta el color craft.  En segon lloc vaig canviar el cordill de la tanca per un de color vermell perque crec que combinava millor amb els papers que jo volia utilitzar i resaltava més amb el craft. I per acabar vaig jugar amb unes formes troquelades diferents. Per això últim vaig fer mil i una provatures fins arribar a això:





I a la part del darrera:

 
 Ahir les vaig entregar i espero que hagin agradat.

8 comentaris:

  1. No m'han agradat nooooooo, m'han encantat!!!! el detall de l'hexagon amb la lletra és molt xulo!! i ja saps que el craft em perd... :). Què bé tenir el dia setmanal de desconnexió!!! jo també el vull!!! :) Petonets

    ResponElimina
    Respostes
    1. Sí, la veritat és que encares el cap de setmana d'una altra manera. L'hexàgon és part d'uns Framelits i la veritat és que els vaig estar buscant i quan els vaig trobar me'ls vaig comprar i encara no els havia estrenat. Aquestes coses que passen... T'enamores d'una cosa, te l'has de comprar sí o sí i després trigues anys a fer-la servir. Petonets

      Elimina
  2. Meravelloses totes!. La feta al taller és molt bonica, però les teves no es queden enrere!!!. Molt xules!!!. Segur que han agradat molt!
    Petonets i bona setmana!.

    Charo

    ResponElimina
  3. Ei quanta feina! Xules xules les te es interpretacions! I m'agrada el cartro de patronatge... Si es deixa tallar be jijijiji... El café de divendres es Sagrat! Com Sagrat es anar a clases tots els divendres.... Quin gran moment de la setmana!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Home, tant com deixar-se tallar bé. El problema principal és mantenir-lo pla però un cop doblegat a mi m'agrada molt el cos que té.
      I tant que és sagrat el cafè! Hem de posar els arxius al dia! Jajaja

      Elimina
  4. Quina enveja aquestes tardes de divendres...
    Les tres llibretes precioses, la primera porta el segell Marisa, però amb la teva emprenta, una bona idea per fer un regal!!!!
    Ptns!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Sí, tens raó. El segell de la Marisa no es pot confondre. Va, busca't un temps per tu i disfruta'l. Gràcies i petonets

      Elimina