diumenge, 11 de maig del 2014

MARC PER UNA BEBITA

Estic molt orgullosa de mi mateixa perque aquest cap de setmana he treballat molt. He acabat coses pendents, he començat de noves i he fet algunes pàgines del meu diari creatiu. Algunes d'aquestes coses no les puc ensenyar encara perque són regals i fins que no siguin entregats són secret sumaríssim.

Però sí us puc ensenyar un marc que he fet per una bebita. Ja sabeu que jo no sóc gaire (per no dir gens) de roses però en el cas dels bebès em transformo. Perque el trobo tan dolç... Bé, aquí el teniu:


Més rosa no pot ser, oi? Per que veieu que tinc cops amagats i que m'adapto a tot! Jajaja.

Alguns detallets:




Les altres coses que he fet ja us les ensenyaré quan pugui, ho prometo.

I espero continuar amb aquest bon ritme tota la setmana, encara que la tinc una mica liada. Bona setmana a tothom!

13 comentaris:

  1. Molt dolç!. Jo tampoc era de roses i la meva nebodeta m'ha canviat els esquemes!!jajajaja
    Petonets!

    Charo

    ResponElimina
  2. És molt bonic!!!
    Jo tinc les meves preferències en quant a colors, però no em nego a cap d'ells ja que cadascun té la seva gràcia... no et sembla?
    Petons

    ResponElimina
    Respostes
    1. Jo, com pots veure, tampoc. Des de que faig scrap he fet servir combinacions que no haguès dit mai que utilitzaria. Tot depén del projecte i del dia que tinguis. Un petó

      Elimina
  3. T'ha quedat molt dolç... i jo tampoc sóc de roses però de vegades m'agafa el rampell... jajajja. Estic contenta que hagis pogut fer tantes cosetes, ja m'agradaria a mi ja... esperem veure la resta, eh? Petonets

    ResponElimina
    Respostes
    1. No et pensis. No passa gaire sovint que aprofiti tant el cap de setmana. Normalment vull fer molt i se'm passa que no me n'adono i no faig gaire bé res. Espero que aquest no sigui una excepció. Jajaja. Ja veureu la resta quan pugui ensenyar-ho. Un petó

      Elimina
  4. Filla, no sé que pasa amb el rosa, tambe l' estic incorporant a la paleta... i mira que em costa... però ja tinc fins una distress... !!! És molt bufo el marc, per un bebe esta perfecte!!!
    ptns!!

    ResponElimina
  5. Jo et guanyo. Jo tinc 3 distress roses. Ara bé, una és neó, l'altre és un rosa esmorteït i l'altre... Sembla que poso com excuses, no? En fi, que encara ens tornarem "chicas rosas". Jajaja. Petonets

    ResponElimina
  6. Rosaaaa que te abduce el rosa !!! jajajaja digués com jo, que si són llampants no són tan rosa jajajaja. M'agrada molt aquests colors tan vius !!!

    Petonets

    ResponElimina
    Respostes
    1. Ja trigaves! Des de que vaig fer l'entrada estava pensant en el teu comentari. I tens raó, les ratlles no són roses, són com...una mica fucsies, no? Sí, ja veus que m'estic"enrosant". Jajaja. I espero que a aquestes alçades el dia se t'hagi arregalat almenys una miqueta. Petonets

      Elimina
  7. Que treballadora!!! Jo tampoc sóc de roses, però aquest marc m'encanta.

    ResponElimina
  8. Que treballadora!!! Jo tampoc sóc de roses, però aquest marc m'encanta.

    ResponElimina