dijous, 22 de maig del 2014

MÉS LLIBRES DE SCRAPBOOKING

Fa uns dies us vaig parlar d'uns llibres i us vaig dir que n'havia demanat uns altres. Doncs ja han arribat i us els volia ensenyar. 

Amb el primer continuem amb el tema dels zentangles.


És semblant al que us vaig ensenyar l'altre dia però molt més complet. M'encanta.

I ja, aprofitant l'ocasió, vaig demanar un al que li tenia l'ull posat des de fa temps.



Aquest és molt didàctic i encara que una mica bàsic, toca moltes tecles i a mi m'ha resultat molt interessant.

I ara us vull ensenyar un treball que no és meu, sino de la meva filla. Fa uns dies, la Glòria de Papers de colors ens va ensenyar un dibuix xulíssim de la seva filla i quan el vaig veure li vaig ensenyar a la meva. Doncs bé, quan vaig rebre els llibres, la Júlia se'ls va estar mirant i al cap d'una estona ja tenia fet això:


Em meravella la rapidesa que té en posar en pràctica les coses que veu en un llibre o per internet i la frescura que té. Amb lo lenta que sóc jo per posar en pràctica el que veig i les voltes que li dono! Definitivament, això no és genètic!

7 comentaris:

  1. Jo no sóc capaç de fer el que la teva filla ha creat, ja t'ho dic!!!!. Preciós!
    Disfruta molt dels llibres!
    Petonets!

    Charo

    ResponElimina
    Respostes
    1. Jo tampoc. Ja he dit que el seu talent no era hereditari. Gràcies Charo. Petons

      Elimina
  2. La girara BRUTAL! Felicita-la.Marta

    ResponElimina
  3. Girafa.... L'autocorrector de l'ipad em te ON FIRE!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Tu i l'autocorrector! Ja li he dit i està encantada encara que ho dissimula.

      Elimina
  4. Què xula, la girafa Rosa! Felicita la teva filla!
    Jo crec que moltes vegades el problema dels grans, són les barreres psicològiques que ens posem nosaltres mateixos i que els més joves encara no tenen. Si aconseguim retirar-les, aconseguim també més creativitat.
    Treiem barreres!!!!
    Moltes gràcies per esmentar-me, a mi i a la meva filla!
    Una abraçada per les dues!

    ResponElimina
  5. Tens raó Glòria! Moltes vegades nosaltres mateixos ens posem els límits i no tenim la frescura que tenen elles. Ja podem començar a formar un zoo entre les dues! No podia deixar d'esmentar-vos perque vau ser part de la inspiració per fer la jirafa juntament amb el llibre. Petons a les dues i bon cap de setmana!

    ResponElimina