dimarts, 31 de maig del 2016

TAGS AMB TÈCNIQUES DYLUSIONS - 5 I 6

Com us vaig anunciar el diumenge, aquí estic de nou amb més tags fets amb tintes dylusions. La veritat és que faig una mica de trampa. Tant els tags de l'entrada anterior com tots els que queden els vaig fer tots diumenge. Però posar-los tots en una mateixa entrada em va semblar excessiu i vaig pensar de fer vàries entrades amb dues tècniques en cadasquna.

Dit això, anem pels vídeos 5 i 6 que podeu veure aquí i aquí.


Aquí es tractava de veure la diferència entre la dylusions blanca (semi-opaca) i les dylusions de colors (transparents) aplicant-les les dues sobre un segell. En el meu cas la blanca (aplicada amb una plantilla) tapa poquíssim el segell. Hauria d'haver escollit millor el segell o la plantilla. Però alguna cosa es veu, no?

I en la següent tècnica es tracta d'aconseguir uns tons més pastels aplicant dylusions blanca amb un altre color.


En el meu cas crec que vaig posar massa tinta de color i poca blanca perque pastel pastel no han quedat. El que sí ha quedat més claret és el tercer que és el resultat de recollir el que sobrava dels altres dos.

Demà continuem...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada