dimarts, 17 de maig del 2016

UNA ALTRA TARGETA D'ANIVERSARI

Com ja us deia l'altre dia, també he fet una targeta de felicitació per una amiga.


El fons està fet també amb Brushos però en aquest cas he barrejat diferents colors: groc, taronja i rosa. Després he estampat un segell de text de la Sra. Granger i, per acabar, he aplicat pasta de volum amb una plantilla de Dutch Doobadoo. A sobre he troquelat la paraula Felicitats amb un troquel de Basiccrea i per acabar he col.locat uns lluentons vermells.



I fins aquí l'entrada d'avui. Espero que us hagi agradat.

5 comentaris:

  1. Quin fons més espectacular!!!! hauré d'esbrinar què són això dels brushos :O (està clar que estic fora del món scrapero...). Un petonàs

    ResponElimina
  2. M'encanta aquest fons!!!!!. Dic com la Montse: els brushos aquestos què son??jajajajaja
    Petonets!!!

    Charo

    ResponElimina
  3. A veure, noies, els brusho són unes pòlvores de pigment que reaccionen amb l'aigua i que es poden utilitzar de moltes maneres. Jo les havia vist en alguns vídeos americans i com m'agrada provar coses noves em vaig demanar alguns a una botiga on-line americana però surten cars. A Sitges els vaig tornar a trobar però a uns preus molt més econòmics. I a més feien demos i podies veure el resultat "en vivo y en directo". I vaig aprofitar i em vaig comprar alguns més. Busqueu per la xarxa i trobareu molts vídeos sobre el tema. Això va per tu, Charo, la Vicki els ha fet servir alguna vegada (i aprofito per dir-te que segurament al setembre la Vicki vincrà a Barcelona a fer tallers). Molts petonets a les dues i ja m'explicareu com van les vostres investigacions sobre els brushos.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Ok, Rosa...llavors ja sé de què estàs parlant!. He vist que la Vicky els fa servir però no sabia el nom!. I a veure si aquesta vegada puc anar a un taller de la Vicky, encara que si el fa el cap de setmana del 17 al 18 de septembre no hi seré que tinc un altre viatge programat!!jajajajajajajajaja
      Petonets i gràcies per les informacions!!!! :-D

      Charo

      Elimina
    2. No, em sembla que serà a principis de setembre. Quan sàpigui alguna cosa segura, t'ho dic. I de res!!!

      Elimina