dissabte, 15 de setembre del 2012

BENVINGUDA

A veure si em poso al dia. M'està costant molt tornar a agafar el ritme de la vida normal. Espero que amb la tornada al cole em centri una mica i recuperi les meves estones de scrap.
De moment us ensenyo uns tags que vaig fer per penjar a les portes de les habitacions dels meus fills per a que els trobèssin quan tornèssin de vacances. Jo vaig haver de tornar uns dies abans per la feina.



I per darrera:




Alguns detalls, com aquest segell que vaig comprar fa temps a Scraphouse i que m'encanta:



 
Els cors grans estan fets amb uns segells i retallats i els petits amb cartolina folrada amb washi-tapes.

1 comentari:

  1. M'encanten els cors folrats amb els washi! Segur que els hi va agradar molt la sorpresa de benvinguda! Un petó

    ResponElimina