dimecres, 26 de setembre del 2012

ORGANITZACIÓ 8 - A SOBRE DE LA TAULA

Avui us ensenyaré algunes de les coses que tinc sobre la taula:


En un porta-rotlles de cuina tinc les cintes decorades grans, la cinta de pintor i el cel.lo ample (per fer transferències).


Aquí estan les tissores de formes. El suport és giratori i és una gentilesa de la Cristina de Blokum.


En aquestes caixetes decorades amb washi-tapes d'un alfabet tinc els restes d'abecedaris que vaig troquelant. Abans tenia totes les lletres juntes en una caixa i quan volia buscar una em passava hores. Ara les tinc de dos en dos (una caixeta per cada lletra m'haguès ocupat molt i tampoc cal) i es troben molt més fàcilment. Les caixetes les vaig comprar a Tiger i tinc unes altres que són totalment transparents i una mica més grans en les que guardo formes troquelades perque moltes vegades quan trec una troqueladora faig unes quantes i així les tinc més a mà.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada