diumenge, 9 de març del 2014

DIARI CREATIU 6

No, no he desaparegut. Però aquest mes de febrer ha sigut molt intens i amb moltes coses a fer.
Una d'elles és el LO que havia de presentar per la fira de Sitges. Les que em coneixeu sabeu que això dels LO no és lo meu. Em va fer molta il.lusió la proposta però un cop passat el primer moment em va entrar una por terrible i més quan vaig veure la llista de la resta de participants. Però, si alguna cosa tinc, és que quan em comprometo a alguna cosa, ha de passar algo molt gros per que no compleixi. I així vaig barallar-me amb el cartell i al final, després de molt fer i desfer, va quedar acabat. Ara ja està entregat i el podreu veure a l'exposició. Si us plau, sigueu benevolents amb una pobre primerenca!
Una altra de les causes d'aquest abandonament momentani ha sigut el grandíssim refredat que he patit aquesta última setmana i que em deixava totalment fora de combat a les estones lliures que dedico al scrap.

I ara ja, un cop donades totes les explicacions, passo a continuar amb el diari creatiu:

Dia 8
Parts del meu cos que m'agraden.


Com podeu veure, la interpretació és totalment abstracta i vaig jugar amb guixos de colors i retoladors permanents.

Dia 9
"Les millors i més belles coses de la vida no es poden veure ni tocar. Han de sentir-se amb el cor" (Helen Keller)


Una altra vegada guixos de colors i retoladors permanents.

Dia 10
"L'amor és..."


Aquí va tocar jugar amb segells de lletres i de cors, aquarel.les líquides (a l'interior dels cors) i unes lletres adhesives transparents a les que vaig posar un contorn negre.

Dia 11
Ànimes bessones.


Dia 12
Una foto que t'agradi i que sigui un recordatori visual de l'amor.


Dia 13
Tres coses que vulguis en una relació.


Dia 14
Dia de Sant Valentí. Importància de l'amor.


Aquí vaig provar per primera vegada un dels meus últims descobriments: el líquid masking film que et permet escriure el que vulguis i que quedi amagat sota les aquarel.les. Quan ho treus, el missatge ha quedat allà.

I fins aquí l'entrega d'avui però prometo no trigar gaire dies en fer una altra. A veure si em vaig posant al dia.

Bona i creativa setmana per totes!

4 comentaris:

  1. Primer de tot espero que estigui totalment recuperada d'aquest refredat i així pugui gaudir de les teves pàgines. Estàs amb aquell punt romàntic, eh? els cors no deixen de sortir :). M'encanta la pàgina de la frase, és xulo practicar amb les diferents lletres i a més la reflexió és molt maca! I la pàgina de la foto dels nanos i teva també és genial, una pàgina senzilla però que transmet moltes coses! Per cert... no se m'hauria acudit utilitzar guixos de colors!!! genial idea! Petonets

    ResponElimina
    Respostes
    1. Totalment, totalment, no, però crec que el refredat ja està donant els últims "coletazos" i ja no estic totalment tirada a les tardes. I sí, la veritat és que el mes de febrer ha estat ple de cors. Els temes donats es prestaven. Amb les lletres haig de practicar molt més. No me'n surto gens. Un consell: si utilitzes els guixos de colors, posa després un fixador perque si no te'ls vas emportant. Molts petons

      Elimina
  2. Tomaaaaaa!!!!! Hem de fer lo la liquid masking... a mi em flipa ...ho vull provar JA. Sens dubte em quedo amb la pagina de la foto de tots 3, és la que més m'agrada.... veig que has practicat lletres... jo no :(. En fi , endavant que portes molt bon ritme.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Sí però ja has vist que lo de les lletres no és lo meu. Això sí, continuaré insistint. I lo del masking film és molt divertit. Ara és la nova joguina i ja veuràs que l'he utilitzat més vegades. Ja tens deures: lletres i masking film! Jajaja

      Elimina