dilluns, 31 de març del 2014

UN DIA INTENS DE SCRAP A SITGES

Prepareu-vos perque l'entrada d'avui és llarga llarga. Si no la llegiu fins el final, ho entendré perfectament.
Comencem... Al final dissabte passat em vaig poder escapar a la Fira Scrap+ de Sitges. Ens vam llevar ben d'hora i amb la meva amiga Marta i les nostres filles, l'Aina i la Júlia, vam agafar el tren i ens van plantar a Sitges amb temps suficient com per anar a esmorzar abans de que obrís la fira.
Entrem. Primer de tot una abraçada a la Marisa Bernal i a l'Esther al punt d'nformació i les primeres fotos per les que després serien les fotógrafes del reportatge.








Una primera volta. Saludar a la gent de les botigues amigues, començar a comprar algunes cosetes... I ja és l'hora d'anar a la presentació de la marca Señora Granger de Scraphouse. I allà vam anar a veure que ens explicaven la Roser i la Marisa.




Després, una altra volteta per la Fira i cap a l'edifici Miramar per veure l'exposició de LO.
Pel camí, per vergonya de les nostres filles, unes fotos en plan "estrella de festival de cine".








Nosaltres vam riure molt però les nostres filles van considerar que feiem el ridícul. Coses d'adolescents!

A l'edifici Miramar vam poder veure l'exposició de LO. M'agradaria mostrar-los tots però llavors sí que això no s'acabaria mai. Així que, pecant d'egolatria, us mostraré només els nostres.











La veritat és que l'exposició ens va agradar molt. Era tota una mostra d'estils diferents. A mi em va costar molt fer el meu (en una altra entrada ja us donaré els detalls) però hi havia alguns realment molt elaborats.

A la sortida van poder abraçar a la Raquel, a la que sempre és reconfortant veure, que acabava un taller,  i van marxar amb ella un altre cop cap a la fira.

!

De camí vam parar a menjar alguna cosa per agafar forces per continuar voltant i vam seure'ns a comentar el matí mentre preniem el cafè.

A la tarda més compres (quina ruïna!) i a les 6 a la presentació dels papers de l'Alícia a la que ens va fer molta il.lusió retrobar.









Per cert, els seus papers són maquíssims i expressen tota la tendresa i dolçor que emanen d'ella. Tenir-los a les mans és com tenir-la a prop teu i això sempre és una sensació molt agradable.

Després d'això encara vam donar unes quantes voltes i vam continuar saludant a amigues conegudes i vam redescobrir a altres. Però es feia tard i no ens havíem fet les fotos de l'entrada...




Amb la nostra estimada Rita:




I amb la seva creadora:


I ja tancava la fira. Vam menjar una crep de camí i cap a l'edifici Miramar un altre cop per assistir a la trobada Nexus on vam poder parlar i compartir opinions amb altres scraperes ( i, fins i tot, algun scrapero). Va ser molt interessant i molt enriquidor. Malauradament, a aquestes alçades ja estàvem una mica cansades i no vam fer fotos ni de la "taula presidencial" (quasi quasi tot l'equip de Fem Scrap) ni de la nostra taula que vam compartir amb la Sílvia (ja antigua coneguda i a la que sempre m'agrada retrobar) i amb la Marta, un nou descobriment a la que em va encantar conèixer. Això sí, us deixo una foto del magnífic distressador ideat per la Sívia Segura que, malgrat no tenir molt glamour (segons ella) jo el trobo genial.


Em va encantar també el segell que ens vam emportar de record.


i el missatge del punt de llibre.


Ja només quedava acomiadar-nos de tothom amb ganes de que arribi la propera trobada.

En resum, un dia fantàstic, amb alguns objectius complerts i altres que no han pogut ser. el cafè amb la Montse, conèixer a la Glòria... però segur que a la propera ho aconseguirem.

Falta una foto amb l'Esther, la mare de tot això, a la que torno a donar les gràcies per tota la feina feta, la que es veu i la que no, però no vam voler atabalar-la més. També la farem en una propera vegada.

Tenia pensat ensenyar-vos també les compres que vaig fer però ho deixo per una propera entrada perque si jo ja estic cansada no em puc imaginar com estareu vosaltres si heu arribat fins aquí. I té mèrit, eh? 

Bona nit i demà més...

15 comentaris:

  1. Malgrat els entrebancs (que haberlos haylos) vam poder anar-hi i passar un dia gaudint de la nostra aficció!
    El moment estelar de la foto sota l'esglesia paga la pena recordar-lo per la cara de les adolescents de ....buf les nostres mares !....però mira que fan.... uf quina vergonya!.... baixeu-vos del banc!... us feu les motivades!... Era proporcional a + vergonya d'elles + fotos ens feiem jajjajajajaja
    La crònica magnifica: molt ben explicada i millor documentada amb unes fotos que no han trigat un any a arribar-te jajajajaja. Gràcies per publicar-la i deixar-nos un trosset de glòria. Salut! Marta

    ResponElimina
    Respostes
    1. Sí, la veritat és que ens ho vam passar bé i encara arrosseguem el cansament però va valdre la pena. Gràcies per les fotos de l'Aina que, per sort, és més ràpida que la seva mare. I el moment estelar el millor. Es nota que ens ho estàvem passant bé, oi?

      Elimina
    2. Enhorabona a les dos per l'exposicio
      Esther

      Elimina
  2. Rosa!!! Soc la Sílvia!! fantàstica crònica, m' encanta que fessiu tantes fotos, jo m' apabullo i tot i que n' he fet alguna cap del més important!!!!
    He intentat suscriure'm al teu blog varies vegades i no em deixa... no sé que deu passar, de moment em suscriure per email i així estré al cas del que publiquis!! Moltes gràcies per pensar en mi en la teva crónica!!!
    Fins ben aviat!!
    Una abraçada per tu, la Marta i les peques!!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. M'encanta trobar-te per aquí. Jo és la primera vegada que aconsegueixo fer una crònica amb fotos perque normalment el que faig és arrossegar la càmera tot el dia i no fer ni una foto. Però aquesta vegada m'ho vaig prendre seriosament. A més tenia dues magnífiques ajudants.
      Lo de suscriure't el blog no sé que deu passar perque jo sóc bastant analògica però parlaré amb el meu fill que és el tècnic. De totes maneres gràcies per seguir-me. Jo segueixo el teu i així estarem en contacte.
      I clar que tenies que formar part de la crònica. Tant tu com la Marta vau ser una companyia perfecta.
      Petons

      Elimina
  3. Quina currada de cronica!!! Enhorabona.
    Hola soc l'Esther de Valencia la cosina de la Marta.
    Jo espero passaro tant be com vosaltres, aquest cap de setmana a la Creativa de Valencia.
    Petons

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Esther! Quina alegria trobar-te per aquí! Jo també espero que t'ho passis tan bé com nosaltres a Creativa. I si no, ja saps, cap a Barcelona a la propera fira! Ara venen dues de seguides.
      Petonets

      Elimina
  4. Vaja crònica més guai ;)
    Gràcies per la teva menció!
    Una abraçada

    ResponElimina
  5. Una crònica preciosa!!! Moltes gràcies a les dues per tot.A la propera....foto!!! Una abraçada!!!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies a tu per una fira tan bonica i un dia tan especial. Petonets

      Elimina
  6. Muchas gracias Rosa por tu participación y por tu comentario en mi blog!
    Me alegro saber que disfrutas de tus sellos, y que el scrap te hace más feliz! Lo has entendido todo:)
    Besos
    Alex

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gracias a ti Alex por esos sellos tan bonitos. A continuar creando nuevos modelos. Ya sabes que tus seguidoras los estaremos esperando. Besos

      Elimina
  7. Ohhhhhh mha encantat aquestacrònica!!!! Ha sigut genial haver sigut part d'ella! Mil gracies per tot!!!!!!! Un* i fins ben aviat!!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies a tu per aquests papers tan dolços i per les teves carinyoses paraules. Petonets i ens veurem al Handmade Festival.

      Elimina